تست مقاومت آیپد پرو 2018

تست مقاومت آیپد پرو 2018 ؛ تبلت اپل زیر شکنجه (گجت تی وی)

بعد از جعبه گشایی تبلت جدید اپل، حالا ویدیویی اختصاصی را از تست مقاومت آیپد پرو 2018 (Apple iPad Pro 2018) آماده کرده‌ایم که از شما دعوت به تماشای آن می‌کنیم.

اپل با معرفی نسل جدید آیپد پرو، تغییراتی بنیادین در تبلت های محبوب سری iPad Pro به وجود آورده است. اهالی کوپرتینو برای نخستین بار از سیستم تشخیص چهره Face ID بهره برده و کلید فیزیکی هوم را از محصول جدید خود حذف کرده‌اند. علاوه بر این، حالا حاشیه‌های صفحه کمتر از هر زمان دیگر شده است.

نسل جدید آیپد پرو در زمینه سخت افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بعد از معرفی آیفون های 2018 با تراشه 7 نانومتری A12 که قوی‌ترین چیپ‌های موبایل محسوب می‌شدند، اپل با فاصله‌ای اندک، چیپ قوی‌تر A12X را به همراه آیپد پرو 2018 معرفی کرد. گفته می‌شود توان پردازشی Apple A12X در مقایسه با چیپ A10X که قدرت‌بخش نسل قبلی آیپد پرو بود، تا 90 درصد افزایش پیدا کرده است.

در این بخش از گجت تی وی، ویدیویی اختصاصی از تست مقاومت آیپد پرو 2018 در برابر خط و خش، خمیدگی و آتش را تهیه کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. آیا پرچمدار اپل از این آزمون دشوار، سربلند بیرون خواهد آمد؟

تست مقاومت آیپد پرو 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. درود میفرستم بهت مرد

  2. حیف نباشه واقعا