مدیرعامل عظیم خودرو

مدیرعامل عظیم خودرو به دلیل تخلف در پیش فروش خودرو بازداشت شد

مدیرعامل عظیم خودرو دستگیر شد. دادستان تهران اعلام کرد مدیرعامل شرکت عظیم خودرو به دلیل تخلف در پیش فروش خودرو بازداشت شده است. در ادامه از جزئیات این خبر مطلع می‌شویم.

جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در جمعی از خبرنگاران عنوان کرد در دادستانی تهران بالغ بر 17 پرونده در خصوص تخلف پیش فروش خودرو در حال بررسی است و در بین آن‌ها پرونده عظیم خودرو نیز وجود دارد. از این رو مدیرعامل عظیم خودرو و یک متهم دیگر در رابطه با پرونده‌های این شرکت بازداشت شدند. علاوه بر شرکت عظیم خودرو، شرکت مفتاح خودرو نیز با 1400 شاکی در این پرونده‌ها به عنوان متهم شناخته می‌شود.

مدیرعامل عظیم خودرو

مدیرعامل عظیم خودرو

علت بازداشت مدیرعامل عظیم خودرو

جعفری دولت آبادی در خصوص علت بازداشت مدیرعامل شرکت عظیم خودرو عنوان کرد مسئولان این شرکت به جای 150 فقره پیش فروش که مجوز آن را داشتند، 4 هزار خودرو پیش فروش کردند. اکنون مطالبات شاکیان از این شرکت بالغ بر 700 میلیارد تومان است. از سویی اموال متهمان نیز 200 میلیارد تومان اعلام شده است. همچنین به تمامی شرکت‌هایی که پیش فروش خودرو را انجام می‌دهند، هشدار می‌دهیم که پرداخت سود و فعالیت مالی در این شرکت‌ها ممنوع است.

دادستان تهران در ادامه بیان کرد شرکت‌های لیزینگی و فروش خودرو همواره در این خصوص با مشکل روبرو می‌شوند و بعضا بیشتر از اختیاراتی که دارند اقدام کرده و تعداد پیش فروش محصولات آن‌ها از میزان تولیدشان بیشتر است و در این زمینه تخلف‌هایی را مرتکب می‌شوند. علاوه بر شرکت عظیم خودرو، شرکت مفتاح خودرو نیز با 1400 شاکی مواجه است و متهم این پرونده ادعا می‌کند که سودی را به مشتریان پرداخت نکرده، اما بر اساس بررسی‌های انجام شده، به شاکیان سود پرداخت شده است. وی در پایان تاکید کرد شرکت‌های پیش فروش خودرو نباید فعالیت پولی انجام دهند و تنها فعالیت آن‌ها خرید و فروش خودرو، آن هم با داشتن مجوز رسمی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. شرکت عظیم خودرو بزرگترین کلاهبرادر هستش دزد به تما عیاره همه کارکنانش دزد و کثیف هستم اقای عظیمی فک میکنی نونی که به زن وبچه خودت میدی حلاله از گوشت سگ حرومتر هستش کثافتا خیلی پستید دزدای کثیف الام من خودرو هن تنگ ثبت نام کردم اون موقع ١٠۵ میلیون پول دادم در تاریخ١۵/۴/٩٧ که قیمت دلار بوده ۴١٠٠ تومان قیمت خودرو هم گفتن ١٨٨ میلیون هستش حالا که از هزاران نفر مردم پول گرفتن امدن قیمت خودرو گذاشتن ٢٩٩ میلیون اخه دزدی از این واضع تر دزدی به همین راحتی یعنی اون عده ادمهایی که ثبت نام کردن پولشون شده هیچ از دباره باید به غیر از اون ١٠٠ میلیونی که دادن ١٩٩ میلیون دیگه پرداخت کنن به همین راحتی کاهبرداری میکنن اخرشم یه روز بازداشت میشن فرداش ازاد میکنن عظیم خودرو دزد هستش کلاهبردار هستش وای که چقد تو این مملکت دزدی راحت هست که شرکتی به این بزرگی انقد راحت کلاهبرداری میکنه اب از اب تکان نمیخوره وای بر ما مردم که انقد راحت گول ادمای پست و کثیف کار کنان عظیم خودرو رو خوردیم افت بر تو عظیم خودرو کلاهبردار

  2. متاسفانه الان هم ثبت نام میکنن و کسی یا ارگانی هم برخورد نمیکند

  3. چرا باید مردم صرروزیان پرداخت کنن اگر مشکل دارند این شرکتها مجوز ندهند تا مردم اینطور به دردسر نیافتند حالا اعلام کردن چهارهزار فروش کردن در صورتی که باید 150خودرو پیش فروش می کرده چه کسی باید نظارت داشته باشه وزارت صنعت معدن چرا کوتاهی کرده پول مردم چی میشود راه کار بزارید نه مردم رو اندوهگین کنید

  4. اوه اوه بالاخره این عظیم خودرو افتاد تو دام ینی دهن مارو که سرویس کرد چند سال پیش ندیدم کسی رفته باشه ازشون ماشین بگیره و فش نده خدای کلاه بردار ترین شرکت ایرانیه در زمینه خودرو همین عظیم خودرو هستش آخ آخ این یارو اعدام کنن من چه حالی میبرم خدایش این همه پول ملت رو میخورن.

  5. بقیه شونم بگیرید شما که دست به کار شدین

    • چرا باید مردم صرروزیان پرداخت کنن اگر مشکل دارند این شرکتها مجوز ندهند تا مردم اینطور به دردسر نیافتند حالا اعلام کردن چهارهزار فروش کردن در صورتی که باید 150خودرو پیش فروش می کرده چه کسی باید نظارت داشته باشه وزارت صنعت معدن چرا کوتاهی کرده پول مردم چی میشود راه کار بزارید نه مردم رو اندوهگین کنید