نوبیا رد مجیک مارس

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس با 10 گیگابایت رم معرفی شد

نوبیا رد مجیک مارس (Nubia Red Magic Mars) سرانجام معرفی شد. این یک گوشی گیمینگ قدرتمند و مجهز به 10 گیگابایت رم بوده و روی بدنه‌اش دکمه‌های اختصاصی به منظور اجرای بهتر بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

برخلاف مدل قبلی یعنی نوبیا رد مجیک که از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت می‌گرفت، نوبیا رد مجیک مارس به اسنپدراگون 845 مجهز شده است. درست مشابه نوبیا رد مجیک 2 به عنوان دومین گوشی گیمینگ این شرکت، در مدل جدید نیز شاهد 10 گیگابایت حافظه رم هستیم که تا امروز، تنها در تعداد انگشت‌شماری گوشی به کار رفته است! روی شانه گوشی دکمه‌هایی به منظور بهبود تجربه اجرای بازی بر روی دستگاه‌های موبایل وجود دارد.

نمایشگر از نوع ال سی دی نوبیا رد مجیک مارس دارای اندازه 6 اینچ بوده و به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است. بر روی کناره بدنه دستگاه، جایی که کلیدهای کنترل حجم صدا و کلید پاور وجود دارد، شاهد دو کلید حساس به لمس هستیم. یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس مجهز شده به یک موتور خطی به منظور لرزاندن گوشی در زمان اجرای بازی است.

به لطف لوله حرارت دوگانه و تکنولوژی خنک‌کنندگی حرفه‌ای، نوبیا رد مجیک مارس در زمان اجرای سنگین‌ترین بازی‌های سه بعدی نیز داغ نخواهد شد.

نوبیا رد مجیک مارس

سخت افزارهای نوبیا رد مجیک مارس از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند. سیستم عامل دستگاه اندروید 9 پای بوده و جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی شرکت بر روی آن قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و سنسور آن دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 است. در پنل جلویی شاهد دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم. اسپیکرهای نوبیا رد مجیک مارس استریو بوده و از DTS 7.1 پشتیبانی می‌کنند.

قیمت گوشی نوبیا رد مجیک مارس

نسخه پایه نوبیا رد مجیک مارس دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و به قیمت 390 دلار به فروش می‌رسد. این حافظه در نسخه دوم، که به قیمت 460 دلار به فروش خواهد رسید، به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی افزایش پیدا می‌کند. به منظور خرید نوبیا رد مجیک مارس مجهز به 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی می‌بایست 575 دلار بپردازید. برای گران‌ترین گزینه، نسخه‌ای خاص و دارای روکش بدنه ضد جذب اثر انگشت در نظر گرفته شده است.

نوبیا رد مجیک مارس

به منظور بهبود تجربه اجرای بازی، کاربران قادر به اتصال کنترلرهای بلوتوثی به گوشی هستند. برای این گوشی گیمینگ، یک هدست مخصوص دارای میکروفون و همچنین جعبه‌ای به منظور فراهم کردن امکان شارژ دستگاه و گوش دادن به موسیقی به صورت همزمان از طریق درگاه یو اس بی C در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه طراحی باحال و خفنی داره خوشم اومد

  2. 🤔🤔🤔نه هرجور فکرشو میکنم ارزش خریدن با این قیمتو نداره

  3. ۱۰ گیگ کمه باو به کجا میرسه