تویوتا پریوس 2019

تویوتا پریوس 2019 با سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی رونمایی شد

تویوتا پریوس 2019 (Toyota Prius 2019) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. در ادامه مصرف سوخت ، مشخصات فنی و گالری تصاویر خودرو الکتریکی تویوتا پریوس جدید را مشاهده کنید.

اگر به دنبال یک خودرو برای راندن در یک جاده‌ی برفی می‌گردید، پریوس قطعا نمی‌تواند نخستین انتخاب شما باشد. اما وقت آن رسیده تا در مورد این بحث، تجدیدنظر کنید. تویوتا پریوس 2019 ارائه کننده‌ی سیستم رانندگی چهار چرخ محرک تمام الکتریکی است. این مدل را انتخاب کنید تا این سدان بدون از دست دادن حالت راندن خود، تنها 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بسوزاند.

تویوتا پریوس 2019

این سیستم در کنار یک پیشرانه الکتریکی مستقل فعالیت می‌کند که همیشه قدرت چرخ‌های عقب را تا 9.6 کیلومتر بر ساعت افزایش می‌دهد و در صورت لزوم آن را تا 69 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. آن به دیفرانسیل مرکزی یا میل‌لنگ جلو به عقب نیازی ندارد و به فضای باربری نفوذی نمی‌کند.

نسخه‌ی AWD-e این خودرو به کارآمدی مدل معمولی تویوتا پریوس 2019 نخواهد بود و از فناوری باتری قدیمی‌تری به جای مجموعه لیتیوم یونی استفاده می‌کند. هرچند تویوتا قیمت این خودرو را اعلام نکرده است، اما AWD-e می‌تواند در دو نسخه‌ی محدوده میانی LE و XLE عرضه شود. مدل XLE از سیستم قفل هوشمند سه در، گرم کن صندلی‌های جلویی و یک گزینه برای نورپردازی انطباقی جلویی بهره می‌برد.

تویوتا پریوس 2019 یا کرولا هیبریدی؟

اگر می‌خواهید انتخاب آگاهانه‌ای را نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید انجام دهید، مجبور نیستید پریوس را انتخاب کنید. تویوتا به طور همزمان، نخستین کرولا هیبریدی خود را در سال 2020 معرفی خواهد کرد. تویوتا هرچند به لحاظ بصری نامتعارف به نظر می‌رسد، اما مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر است و از یک باتری هیبرید نیکل فلزی با توان 121 اسب بخار، بدون اشغال کردن حتی قسمت کوچکی از فضای داخلی خودرو بهره می‌برد. انتظار می‌رود این خودرو از سیکل ترکیبی 5.6 لیتر برخوردار باشد. شما می‌توانید از آن به عنوان یک خودرو الکتریکی برای مصافت‌های کوتاه نیز استفاده کنید.

کرولا هیبریدی در کنار تویوتا پریوس 2019

کرولا هیبریدی

متاسفانه هنوز قیمت نسخه‌ی هیبریدی کرولا اعلام نشده است، اما در بهار 2019 عرضه خواهد شد. همچنین، این نسخه از ویژگی‌های استاندارد کرولا جدید شامل قابلیت‌های روبرو نیز بهره می‌برد: کنترل صوتی با دستیار الکسا، پشتیبانی از Apple CarPlay و Safety Sense 2.0 برای پیشگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی، نگهداری از خودرو بین خطوط و تشخیص تابلوهای راهنمایی رانندگی.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*