مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک

مدیر ناسا: مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک هرگز تکرار نخواهد شد

مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک در ملا عام، افراد و شرکت‌های زیادی را به دردسر انداخت! یک مدیر ناسا اعلام کرد با توجه به اقدامات صورت گرفته، دیگر چنین رفتاری از سوی موسس و مدیر عامل اسپیس ایکس تکرار نخواهد شد.

بر اساس گفته‌های جیم برایدستن (Jim Bridenstine) مدیر ناسا، ایلان ماسک دیگر در برنامه زنده یک مجری معروف، حداقل در آینده‌ای نزدیک، ماری جوانا مصرف نخواهد کرد! این مدیر اعلام کرد اتفاق مشابهی همچون آن چیزی که حدود سه ماه پیش در پادکست زنده جو روگان رخ داد، مجددا تکرار نمی‌شود. ایلان ماسک در سپتامبر سال جاری میلادی، در برنامه زنده جو روگان مجری مشهور آمریکایی، به تعارف وی ماری جوانا کشید و نوشیدنی الکلی مصرف کرد!

عاقبت مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک

این اتفاق برای وی گران تمام شد. بعد از مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک علاوه بر سرازیر شدن موجی از انتقادات به سوی این مدیر برجسته، ارزش سهام‌های شرکت‌های تحت اختیارش همچون تسلا نیز کاهش یافت.

ایلان ماسک

جیم برایدستن در گفتگو با The Atlantic گفت ایلان ماسک به عنوان مدیر مجموعه‌ای که قرار است فضانوردان ناسا را به فضا ارسال کند، باید از هنجارها باخبر بوده و بداند چه کارهای نباست انجام دهد. او اکنون می‌داند رفتار مناسبی نداشته و دیگر قرار نیست اشتباه مشابهی از وی سر بزند.

جیم برایدستن ابتدای ماه گذشته میلادی دستور بازرسی ایمنی اسپیس ایکس و بوئنیگ را داد. ابتدا درباره علت آغاز این بازرسی شک و تردیدهایی وجود داشت، اما وقتی اعلام شد هدف از انجام این کار، اطمینان از عاری بودن محیط‌های کاری دو شرکت همکار بسیار نزدیک ناسا از مواد مخدر است، دریافتیم مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک در برنامه زنده، علت اصلی مظنون شدن ناسا به سلامت محیط کاری اسپیس ایکس محسوب می‌شود.

اسپیس ایکس تا امروز مسئولیت حمل بار به ایستگاه فضایی بین‌المللی را بر عهده داشت، اما قرار است سال آینده، فضانوردان را نیز از خاک آمریکا به ISS ببرد. ارزش قرارداد بوئینگ و اسپیس ایکس با ناسا به منظور بردن فضانوردان آن به ISS برابر 6.8 میلیارد دلار است. بر اساس عهد جدیدی که آن‌ها با سازمان فضایی آمریکا بسته‌اند، باید برای فراهم کردن یک محیط کاری و همچنین کارمندان کاملا عاری از نوشیدنی‌های الکلی و مواد مخدر متعهد شوند.

ایلان ماسک

جیم برایدستن مدعی است اکنون دلیل اجرای طرح بازرسی ایمنی بوئینگ و اسپیس ایکس، اطمینان از مستعد نبودن این دو شرکت برای شکست در پروژه‌های آتی است. در صورت رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط‌های کاری و همچنین وجود استرس و ساعات کاری زیادی کارمندان، احتمال مرگ فضانوردان ناسا حین ارسال آن‌ها به ایستگاه فضایی بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

ناسا پیشتر نیز درباره این موارد حساس بود، اما دو اتفاق سبب شد موضوع برایش نگران‌کننده شود. بعد از مشاهده مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک در برنامه زنده و از طرفی انتشار اخباری درباره بی‌خوابی‌های پیاپی ایلان ماسک به خاطر کار شبانه‌روزی در شرکت تسلا، ناسا اعتماد پیشین خود به مدیر شرکت همکارش را از دست داد. به عبارتی ایلان ماسک نه تنها حین مصرف علنی مواد مخدر دیده شد، بلکه تمرکزش را به جای اسپیس ایکس، بر روی تسلا قرار داده بود. این دو موضوع برای ناسا زنگ خطر محسوب می‌شد.

ایلان ماسک

البته جیم برایدستن در گفتگو با خبرنگاران گفت حتی پیش از مشاهده مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک، آغاز یک بازرسی ایمنی را در دستور کار داشته است.

مصرف ماری جوانا اکنون در بسیاری از ایالت‌های آمریکا همچون کالیفرنیا، جایی که جو روگان پادکست‌های خود را اجرا می‌کند، قانونی است، اما جیم برایدستن بیشتر بابت احتمال مصرف موادهای مخدر دیگری همچون کوکائین و انواع افیون نگرانی دارد. مصرف این دسته از مواد مخدر میزان عملکرد کارمندان بوئینگ و اسپیس ایکس را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهد. این اتفاق سبب کاهش کیفیت کار آن‌ها شده و در نهایت منجر به مرگ فضانوردان ناسا به خاطر کوتاهی‌های کارمندان دو شرکت خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بابا چیکارش دارن کشیده ک کشیده به کسی چ

  2. در کل سیگار و مواد مخدر و مشروب خوب نیست، اما سرگرمی ما تو ایران چیه؟؟؟

    امثال 40 نفر تو صنعت نفت رو زودتر از موعد بازنشسته کردند و نفری 1 میلیارد تومن، پاداش بازنشستگی دادند
    این خبرا رو بشنوی و سمت این چیزا نری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو کشور ما چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    باید گریست

    با سپاس

  3. بابا یه کام وید این حرفا رو نداره دیگه

  4. جامعه امریکای غرقه توی فسادو الکلو مواد مخدر

  5. اره جون خودشون اینا همشون معتادو بدبختن