جشنواره کودکآنلاین

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کودکآنلاین اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کودکآنلاین اعلام شد. بنا بر اعلام سید جمال هادیان، این جشنواره با همراهی همراه اول برگزار می‌شود و تاکنون استقبال خوبی از سوی فیلمسازان و ایده‌پردازان صورت گرفته است.

سید جمال هادیان، دبیر جشنواره کودکآنلاین در جلسه شورای سیاست‌گذاری این جشنواره گفت دبیرخانه جشنواره کودک آنلاین، خارج از وزارت ارتباطات و با کمک همراه اول تجهیز شده و آغاز به کار کرده است. به گفته هادیان، روز 27 آذرماه 1397، آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره اعلام شده است و تاکنون فیلمسازان و ایده‌پردازان استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

جشنواره کودکآنلاین

علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم در این جلسه اظهار کرد وظیفه بنیاد فارابی، حمایت از تولید محتوا در حوزه سینمای کودک و نوجوان است و در همین رابطه، هر ساله جشنواره‌ای در اصفهان برگزار می‌شود. مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در خصوص جشنواره کودکآنلاین گفت:

رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جشنواره، نگاه تخصصی به شبکه های اجتماعی است و این موضوع، فرصت خوبی برای گفتمان‌سازی خواهد بود. متخصصان حوزه رسانه نیز می‌توانند به همین بهانه، دیدگاه خود را بیان کنند. برگزاری جشنواره کودکآنلاین، زمینه را برای آموزش به والدین کودکان فراهم می‌سازد و باعث می‌شود دیدگاه‌های انتقادی کودک در فضای مجازی تقویت شود؛ به گونه‌ای که کودکان دیگر هر بحثی در فضای مجازی را باور نمی‌کنند.

همراهی همراه اول با جشنواره کودکآنلاین

علیرضا تابش در ادامه از اعضای این شورا خواست افراد خلاق و با استعداد را در هیئت‌داوران انتخاب کنند. وی همچنین از همراه اول به خاطر مشارکت در این جشنواره تشکر کرد و افزود در حال حاضر اپراتورهای کشور در خام‌فروشی اینترنت با یکدیگر رقابت می‌کنند و در این شرایط، اپراتور همراه اول برای تولید محتوا و عرضه محتوای بومی تلاش می‌کند. به همین خاطر از همراه اول تشکر می‌کنم که وارد این حوزه شده است و امیدوارم در پخش و عرضه محتوای جشنواره هم موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ب چ دردی میخوره اصلا

  2. جشنواره های مسخرع شون حال ادمو بهم میزنه