لنوو زد 5 اس

لنوو زد 5 اس با اسنپدراگون 710 و نمایشگر 6.3 اینچی معرفی شد

لنوو زد 5 اس (Lenovo Z5s) با نمایشگر کم‌حاشیه و دوربین سه گانه از راه رسید. در ادامه، نگاهی دقیق به مشخصات فنی، امکانات و قیمت لنوو زد ۵ اس خواهیم داشت.

لنوو Z5s، اولین گوشی این کمپانی چینی با دوربین پشتی سه گانه است. این تلفن هوشمند را می‌توان نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر لنوو Z5 پرو و نسخه قوی‌تر لنوو Z5 در نظر گرفت. علاوه بر این، دستگاه پیش رو به عنوان اولین موبایل کمپانی لنوو با ناچ قطره آب شناخته می‌شود.

مشخصات فنی لنوو زد 5 اس

در بخش جلویی، از صفحه نمایش 6.3 اینچی 6.3 LTPS LCD با وضوح +FullHD و نسبت 19.5:9 استفاده شده است و زیر قاب، چیپست اسنپدراگون 710 با پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 616، نقش مغز پردازشگر را در این گوشی ایفا می‌کند. سازندگان قصد دارند این موبایل جدید را در سه نسخه مختلف با 64 گیگابایت حافظه داخلی + 4 یا 6 گیگابایت رم و همین‌طور 128 گیگابایت حافظه داخلی + 6 گیگابایت رم روانه بازار کنند.

بریدگی بالای صفحه میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است و از قابلیت Face Unlock هم به منظور باز کردن قفل دستگاه با چهره کاربران پشتیبانی می‌کند. سازندگان همچنین از فناوری های جانبی بهره برده‌اند تا ثبت تصاویر باکیفیت‌تر امکان‌پذیر باشد.

لنوو زد 5 اس

اما شاید هیچ بخش لنوو زد 5 اس به اندازه دوربین پشتی آن جذاب نباشد؛ جایی که سازندگان از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با لنز زاویه گسترده به عنوان دوربین اصلی بهره برده‌اند. لنز دوم از نوع تله فوتو بوده و با بهره‌گیری از حسگری 8 مگاپیکسلی، زوم دو مرحله‌ای اپتیکال را به ارمغان می‌آورد. از دوربین سوم 5 مگاپیکسلی نیز برای ثبت اطلاعات عمق استفاده خواهد شد. از دیگر مشخصه‌های اصلی دوربین لنوو زد 5 اس نیز می‌توانیم به فوکوس خودکار تشخیص فاز، فیلم‌برداری 4K و فلاش LED دوگانه اشاره کرد.

علی‌رغم استفاده از اندروید اوریو به عنوان سیستم پایه، دستگاه رابط کاربری ZUI 10 را اجرا می‌کند. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 وات از طریق پورت USB-C، قدرت‌بخش دستگاه موبایل جدید چینی‌ها است و خریداران از بلوتوث 5.0، وای فای و اسکنر اثر انگشت پشتی برخوردار خواهند شد.

لنوو زد 5 اس

قیمت لنوو زد 5 اس

فروش گوشی جدید لنوو رسما از تاریخ 24 دسامبر (3 دی) در سه رنگ خاکستری (Starry Gray)، نارنجی (Honey Love Orange) و آبی (Titanium Crystal Blue) -یا می‌توان گفت بنفش- آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان می‌تواند مدل‌های 64 گیگابایتی را در هر سه رنگ مذکور خریداری کنند و نسخه پایه نیز 1398 یوان (202 دلار) قیمت دارد. مدل 128 گیگابایتی هم تنها در رنگ نارنجی و در تعداد محدود به فروش خواهد رسید. ظاهرا این نسخه به امضای یکی از بازیگران چینی به نام “Zhu Yilong” مزین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. این گوشی مودمش cat چنده تو gsm دیدم نوشته cat 6 ولی فکر نکنم اینطوری باشه اگه کسی میدونه ممنون میشم بگه

  2. بهترین گوشی میانرده بازاره با اختلاف خییلی زیاد… .
    سامسونگ با 200 دلار J6 پلاستیکی میزنه ببین لنوو چی زده… !!!
    الان J6 تو بازار 2200شده… .
    اگه همین گوشی وارد ایران بشه به کمک دولت روحانی و دلالای محترم و لاشخور خور،حداقل 3500 پولشه… .
    اگه با دلار پارسال آب میخورد زیر 850 پولش بود… .
    سگ تو این زندگی… .

  3. رنگ های خوشگلی داره

  4. عه اینم چینیه؟؟؟

  5. بعد هواوی بهترینن رند چینی همین لنو هست