آپدیت آی او اس 12.1.2

آپدیت آی او اس 12.1.2 برای رفع مشکلات eSIM منتشر شد

شرکت اپل آپدیت آی او اس 12.1.2 را به منظور رفع مشکلات ایجادشده از راه‌اندازی eSIM برای دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کند، ارسال کرد. همانطور که شماره نسخه هم نشان می‌دهد، این یک آپدیت کوچک با حجم معادل 100 مگابایت است.

در صورتی که شما دارای آیفون ایکس اس (iphone XS)، آیفون ایکس اس مکس (iphone XS Max) یا آیفون ایکس آر (iphone XR) هستید، آپدیت آی او اس 12.1.2 برای شما مهم خواهد بود؛ به علت آن که مشکلات به وجود آمده از طریق فعال شدن سیم کارت الکترونیکی (eSIM) بر روی دستگاه‌های 2018 میلادی را رفع خواهد کرد.

آپدیت آی او اس 12.1.2

به تازگی پشتیبانی از eSIM برای سه اسمارت فون جدید اپل انجام شده است، اما نتوانسته‌اند عملکرد خوبی ارائه دهند و دچار مشکلاتی شده‌اند. امیدواریم با اجرای آپدیت جدید اپل مشکلات رفع شوند و دیگر خطایی وجود نداشته باشد.

آپدیت آی او اس 12.1.2 می‌تواند مشکلات مربوط به اتصال سه آیفون جدید که در کشور ترکیه و در سال جاری عرضه شده‌اند را حل کند. آپدیت جدید به صورت خودکار ارسال خواهد شد، در صورتی که تاکنون پیامی دریافت نکرده‌اید، تنها کافی‌ست به صورت دستی وارد بخش تنظیمات شده و از منوی General، گزینه Software Update را انتخاب کنید تا مراحل آپدیت آیفون انجام شود. قبل از انجام تنظیمات به صورت دستی وضعیت اینترنت خود را چک کنید تا در طول انجام آپدیت با مشکل برخورد نکنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینو کجای دلم بزارم پشنهاد دوستان چیه

  2. پس هیچ جوره ب کار ما نمیاد هرجور حساب میکنم نمیشه

  3. بالاخرهههه ۰ عجببب