گوشی ویوو نکس 2

طراحی گوشی ویوو نکس 2 و حلقه دوربین آن را در این تصاویر زنده تماشا کنید

طراحی حلقه دوربین گوشی ویوو نکس 2 (Vivo Nex 2) در چند عکس جدید به تصویر کشیده شد. ویوو نکس دوال دیسپلی به دو نمایشگر لمسی و بزرگ اولد مجهز شده و فاقد دوربین سلفی است.

ظاهرا دوران کپی گوشی سازان چینی از ناچ بزرگ آیفون با روی آوردن به ناچ‌های قطره آب و طراحی اسلایدی تلفن های هوشمند به پایان رسیده است. در جدیدترین تلاش نیز برخی از آنها با استفاده از دو نمایشگر لمسی، دوربین سلفی را به صورت کامل حذف کرده‌اند. بعد از معرفی نوبیا ایکس، حالا نوبت به گوشی ویوو نکس 2 رسیده است تا با طراحی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

حلقه دوربین در گوشی ویوو نکس 2 ، Lunar Ring نام دارد

این تلفن هوشمند به یک نمایشگر بدون حاشیه 6.4 اینچی اولد در بخش جلویی مجهز شده است و روی قاب پشتی، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اولد دیگر را می‌توان پیدا کرد. نمایشگر ثانوی نیاز به دوربین جلویی را هنگام سلفی گرفتن به صورت کامل از بین می‌برد. مورد جالب‌تر، ماژول دایره‌ای دوربین با حلقه‌ای متشکل از 16 لامپ LED موسوم به “Lunar Ring” است که زیبایی دستگاه را دوچندان می‌کند. این بخش در کنار دوربین دوگانه، میزبان سنسور ToF برای سنجش سه‌بعدی نیز هست.

تصاویری که در ادامه ضمیمه‌ شده‌اند، مجموعه‌ای از 250 نمونه اولیه از گوشی نکس 2 هستند که توسط “Ice Universe” منتشر شده و ویوو برای رسیدن به طراحی نهایی، از آنها استفاده کرده است. هرچند، به نظر می‌رسد این حلقه جز زیباتر کردن دستگاه، کاربرد دیگری نخواهد داشت. در ادامه می‌توانید این عکس‌ها را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چ مسخره مثلا اومدن متفاوت ظاهر شن؟

  2. دوربین زیر صفحه اخه کی دیده

  3. این همه به چ دردی شون یمخوره