گوشی گلکسی اس 10

سامسونگ تولید گوشی گلکسی اس 10 را زودتر از انتظار آغاز کرده است

بر اساس گزارش‌های منتشرشده می‌توان گفت گوشی گلکسی اس 10 در همایش MWC 2019 معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست، شرکت سامسونگ تولید پرچمدار جدید خود را زودتر از انتظار آغاز کرده است.

شرکت سامسونگ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک گوشی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) را معرفی کند؛ با وجود تمام گزارش‌های منتشرشده می‌توان گفت سه مدل از محصول جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل سال 2019 میلادی معرفی خواهند شد. در حالی که هنوز چند ماه از انتشار خبر پرچمدار جدید سامسونگ نگذشته است، اما یکی از منابع مدعی‌ست این شرکت کار تولید گلکسی اس 10 را آغاز کرده است.

بر اساس توییت ارسال‌شده از وب سایت آلمانی AllAboutSamsung.de، برخی از کارمندان داخلی سامسونگ اظهار داشته‌اند که رسما تولید انبوه گلکسی اس 10 آغاز شده است.

گوشی گلکسی اس 10

تولید پرچمدار جدید سامسونگ در مقایسه با گوشی گلکسی اس 9 زودتر شروع شده است، اما با توجه به تغییر شرایط و افزایش سختی‌ها در تولید دستگاه‌های جدید، این شرکت باید برنامه‌های خود را سریع‌تر انجام دهد تا در زمان عرضه با مشکل مواجه نشود.

از آن جایی که هر سه مدل پرچمدار جدید سامسونگ از طراحی اینفینیتی او (Infinity-O) بهره‌مند هستند، نیاز به یک حفره روی صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی دارند و به همین دلیل کار تولید باید زودتر شروع شود. انتقادات زیادی به گوشی هوشمند گلکسی اس 9 به دلیل کمبود نوآوری وارد بود، اما به نظر می‌رسد شرایط برای گلکسی اس 10 متفاوت است.

گوشی گلکسی اس 10

گزارش‌های منتشرشده نشان نداده‌اند که آیا تولید هر سه مدل آغاز شده یا فقط مربوط به نسخه استاندارد گلکسی اس 10 است؟ پرچمدار جدید سامسونگ قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد، اما از آن جایی که در سال آینده عرضه خواهد شد، به نظر نمی‌رسد که سامسونگ تولید این مدل را در مقیاس بزرگ آغاز کرده باشد.

انتظار می‌رود سه مدل گوشی گلکسی اس 10 در 20 فوریه (یکم اسفند ماه) معرفی شوند؛ تا زمان اعلام‌شده باید منتظر خبرهای زیادی درباره پرچمدار جدید سامسونگ باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. از وقتی ایران خودرو و سایپا شدن خودرو ساز و خودشون رو با جنرال موتورز و هیوندای و تویوتا مقایسه میکنن لگنی مثل هوواوی هم میگه من گوشی تولید میکنم

  2. همونه هی روزی صدتا خبر ازش در میاد

  3. دیر یا زودش مهم نیس مهم اینه که نسخه ای ک ب دست کاربرا میرسه با تیزر هاش یکی باشه

  4. سامسونگ همیشه عادت داره همرو سوپرایز کنه

  5. بی صبرانه منتظر ظهور این پرچمدار هستیم تا دنیای موبایل بعد از یک دوره نداشتن نوآوری،رنگ نوآوری به خودش ببینه