خانواده گلکسی اس 10

فست شارژر جدید سامسونگ، خانواده گلکسی اس 10 را همراهی خواهد کرد

بر اساس اعلام یک افشاگر سرشناس با نام کاربری Ice Universe، سامسونگ در حال توسعه‌ی یک سیستم فست شارژ جدید، قابل اتکا و پرسرعت است تا همراه با گوشی های خانواده گلکسی اس 10 (Galaxy S10) آن را معرفی کند.

چند سال قبل سامسونگ تکنولوژی شارژ 15 واتی خود را معرفی و دنیای موبایل را بهت زده کرد. البته این اواخر با ظهور تکنولوژی‌های به‌روز شده‌ از جمله VOOC (متعلق به اوپو) یا Dash و Warp charging (متعلق به وان پلاس)، فناوری کمپانی کره‌ای راه منسوخ شدن را در پیش گرفت. اما ظاهرا با ورود خانواده گلکسی اس 10 به بازار، ورق برخواهد گشت.

هنوز مشخص نیست که فست شارژر جدید سامسونگ تا چه حد ارتقا یافته خواهد بود؛ ولی منبع خبر چنان به آن ایمان دارد که مدعی شده است به زودی، شارژر 15 واتی این کمپانی به خاطره‌ها خواهد پیوست. البته هر چقدر هم که فناوری شارژ سریع خانواده گلکسی اس 10 خوب باشد، باز هم کار سختی در مقابل رقبای قدرتمند چینی خواهد داشت.

فست شارژر سامسونگ

هواوی در جعبه گوشی های میت 20 پرو، یک سوپر شارژر 40 واتی قرار داده است که باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را، تنها در عرض 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌کند. کمپانی وان پلاس نیز وعده داده است که کاربران با تکیه بر تکنولوژی Warp Charge 30، می‌توانند انرژی روزانه‌ی دستگاه خود را فقط با 20 دقیقه شارژ کردن، تامین کنند.

گزارش شده است که سوپر شارژر تازه‌ی سامسونگ، در جعبه پرچمداران آتی این کمپانی قرار خواهد داشت؛ اما در مورد گلکسی S10 لایت شاید اوضاع متفاوت باشد. انتظار می‌رود سامسونگ، نسخه ارزان‌تر این خانواده را با یک شارژر استاندارد 15 واتی عرضه کند و کاربران ناگزیر به پرداخت مبلغی اضافه برای خریداری شارژر جدید کمپانی باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینا هم گیر دادنا

  2. خدایی دیگ الان این موضوعی نیس بخاد روش مانور بده

  3. خیلی مرغوبه
    .
    اما من که میت 10 دارم و غمی ندارم تا 5 سال دیگه

  4. طراحیش واقعا مزخرفه، یکم از هواوی یاد بگیر این چیه آخه 4 تا دوربین گذاشتی کنار هم مثله چشایه وزغ میمونه

    • برو داداش،وقتی یه جنس چینی رو با کره ای مقایسه میکنی قبلش وضو بگیر
      هواوی کلا اسکی از روی همه ی برندها بخصوص سامسونگه

      • فعلا همین چینی داره واس سامسونگ شاخ و شونه میکشه
        سامسونگ هم فهمیده خیلی خیلی جدیه
        تاجایی که بول داره ی لغزش کوچیک ازش جایگاه اولی رو دو دستی تقدیم هوواوی کرده

        حالا وضو بگیریم یا نگیریم

        می خوایی شما وضو بگیر اصلا

      • پس پورشه دیزاین چی آقای جوادی؟ اون که آلمان هم توش شریکه