تست مقاومت نوبیا ایکس

تست مقاومت نوبیا ایکس در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی (گجت تی وی)

Nubia X یکی از خلاقانه‌ترین محصولات سال‌های اخیر با دو نمایشگر لمسی بزرگ در جلو و پشت است. در ویدیوی اختصاصی گجت نیوز از تست مقاومت نوبیا ایکس ، نگاهی به کیفیت ساخت این گوشی و مقاومت آن در برابر خط و خش خواهیم داشت.

استفاده از نمایشگر ثانوی در بخش پشتی و حذف کامل دوربین سلفی، جدیدترین رویکرد گوشی سازان برای ارائه نمایشگری بدون حاشیه و تمام‌صفحه است. اخیرا دو گوشی زد تی ای نوبیا X و ویوو نکس دوال دیسپلی با این زبان طراحی ساخته شده و می‌توانند آغازگر راهی جدید در طراحی تلفن های هوشمند باشند. اما این ایده علی‌رغم مزایای بسیار، معیابی همچون کاهش مقاومت بخش پشتی و افزایش امکان شکنندگی هم دارد که نباید از آنها غافل شد؛ موضوعی که تلاش کردیم در گجت تی وی امروز، آن را زیر ذره‌بین ببریم.

نوبیا ایکس در بخش جلویی میزبان نمایشگر 6.26 اینچی LTPS IPS LCD با وضوح +1080p است و روی قاب پشتی هم می‌توان صفحه نمایش کوچکتر 5.1 اینچی OLED با وضوح +720p را پیدا کرد. مدیران به منظور اطمینان از ایمن ماندن صفحه در برابر عناصر بیرونی، از پوشش محافظ گوریلا گلس 3 در هر دو بخش بهره برده‌اند. اما آیا موبایل مفهومی چینی‌ها می‌تواند از آزمون دشوار ما سربلند بیرون بیاید؟

تست مقاومت نوبیا ایکس