شیائومی

شیائومی با ساخت درختی از گوشی های هوشمند رکورد گینس را شکست

شیائومی با استفاده از بیش از هزار دستگاه گوشی “Play”، رکوردی جدید را در کتاب گینس ثبت کرد. به علاوه، Xiaomi با ایجاد این درخت، بزرگترین هات اسپات پکن را هم در اختیار مردم قرار داد.

روز گذشته شاهد معرفی گوشی هوشمند شیائومی پلی با تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی هلیو P35 بودیم. این دستگاه که تنها 159 دلار قیمت دارد، از محصولاتی است که می‌تواند بسیاری از آمارهای فروش گوشی ها را در بازار جابجا کند. در همین حال، مدیران با استفاده از 1005 دستگاه شیائومی پلی، بزرگترین نمایشگر داینامیک دنیا را با 8 متر ارتفاع در چین درست کرده و رکوردی جدید را به نام خود ثبت کرده‌اند.

چینی‌ها می‌گویند یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها در ایجاد نمایشگری عظیم با استفاده از این تعداد گوشی، اتصال درست نمایشگرها برای ایجاد آرایشی صحیح و اطمینان از یکپارچه بودن صد درصدی گوشی ها بوده است. هرچند، مهندسان در حل این مشکلات موفق بوده و توانستند رکورد قبلی را که در آن از 504 گوشی استفاده شده بود، تغییر دهند.

برای کامل شدن پازل، مدیر ارشد اجرایی شرکت یعنی لی جون (Lei Jun) در محل حاضر شد و آخرین قطعه (گوشی پلی) را روی درخت قرار داد. پس از آن، درخت موبایلی شیائومی به صورت عمومی به نمایش درآمد و اینترنت رایگان را در اختیار افراد حاضر در سالن فروشگاه قرار داد؛ اقدامی که سبب شد تا ما با بزرگترین هات اسپات در پکن نیز روبه‌رو باشیم.

شیائومی

لی جون از طریق پستی در شبکه اجتماعی Weibo گفت کمپانی برای دو هفته اخیر برای این پروژه آماده بوده است. ظاهرا این درخت نیز طی یک روز، از 4 صبح تا 4 بعد از ظهر، ساخته شده است. همان‌طور که پیش‌تر نیز گزارش شده بود، گوشی Xiaomi Play با 10 گیگابایت اینترنت رایگان ماهانه برای یک سال، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

شیائومی

این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 5.84 اینچی +FullHD مجهز شده و از تراشه هلیو P35 با پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی IMG GE8320 قدرت می‌گیرد. از دیگر مشخصه‌های موبایل جدید Xiaomi هم می‌توان به دوربین پشتی 12 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد.