مینیمال‌های زندگی چند سنجاب

50 عکس از مینیمال‌های زندگی چند سنجاب بازیگوش و زیبا

یک عکاس مشهور، تصاویری از مینیمال‌های زندگی چند سنجاب بازیگوش را منتشر کرده است. وی برای ثبت این عکس‌ها، جوایز بین المللی عکاسی نیز دریافت کرده است.

من یک عکاس هلندی، سوئیسی هستم که برای عکاسی از سنجاب قرمز جایزه بین المللی عکاسی دریافت کردم. 6 سال پیش، روباهی جلوی درب ورودی خانه‌ام نشسته بود، بلافاصله به داخل برگشتم و مقداری گوشت برایش بردم. پس از آن روباه هر روز برای خوردن غذای بیشتری به آنجا می‌آمد و من از آن به عنوان یک سوژه عکاسی استفاده می‌کردم.

در پایان هفته دوم روباه وارد بالکن خانه می‌شد و با وسایل صحنه عکاسی که قبلا از آنها استفاده می‌کردم، بازی می‌کرد. بعدها یک پرنده روسی توجه مرا جلب کرد و این برنامه روزانه همچنان ادامه داشت. ناگهان، بالکن خانه من تبدیل به یک استودیوی پر از دوربین، آینه و لوازم و وسایل مورد نیاز صحنه عکاسی و… شد. با پنهان کردن مواد غذایی در جاهای مختلف پرنده را به دنبال خود می‌کشاندم تا صحنه‌های مختلفی برای عکاسی از آن ایجاد کنم.

سرانجام، سنجاب‌های قرمز ظاهر شدند و آنها همچنان به استودیوی فضای بیرون از خانه‌ام می‌آیند. از سال گذشته کارگاه عکاسی از سنجاب در خانه راه‌اندازی کرده‌ام. این کارگاه‌ها سالی 2 بار وقتی که سنجاب‌ها بدنیا می‌آیند برگزار می‌شود، حداکثر 3 نفر می‌توانند به این کارگاه 5 روزه بپیوندند. برای دیدن مجموعه‌ای از آثار من که شامل سنجاب قرمز زیبا و دوست داشتنی به پایین این مطلب توجه کنید.

تصاویر سنجاب ها