آپدیت اندروید 9 پای

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9 در 15 ژانویه منتشر می‌شود

اندروید 9 پای دارای ویژگی‌های زیادی بوده و در ماه آگوست سال جاری میلادی منتشر شده است. شرکت سامسونگ قصد دارد آپدیت اندروید 9 پای را به زودی برای گوشی گلکسی نوت 9 راه‌اندازی کند.

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ آپدیت اندروید 9 پای را در ماه ژانویه برای گوشی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) منتشر خواهد کرد تا به وعده خود عمل کند. هم اکنون گوشی گلکسی نوت 9 در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد، اما سایت رسمی شرکت سامسونگ در کشور ترکیه تاریخ 15 ژانویه را برای آپدیت سیستم عامل این اسمارت فون اعلام کرده است.

آپدیت اندروید 9 پای

غول تکنولوژی کره چند روز قبل و زودتر از انتظار، آپدیت اندروید 9 پای را برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) منتشر کرد.

اندروید 9 پای (Android 9 Pie) در ماه آگوست سال جاری راه‌اندازی شد و در دستگاه‌های رقیب شرکت سامسونگ همانند وان پلاس 6 (OnePlus 6) و سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) به ترتیب در ماه‌های سپتامبر و اکتبر در دسترس قرار گرفته است. سامسونگ به شرکتی شناخته شده است که سیستم عامل دستگاه‌های خود را به کندی آپدیت می‌کند و مدتی قبل هم اقدام به انتشار یک نقشه راه به منظور تعیین زمان آپدیت تعدادی از دستگاه‌های واجد شرایط خود به سیستم عامل اندروید 9 پای کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مبارکه صاحباشون

  2. اپدریت های اخیر یکم اشکال داشتن