رندر اکسپریا xa3 اولترا

تاریخ کنفرانس خبری سونی در CES 2019 مشخص شد؛ منتظر سه گوشی تازه باشید

زمان دقیق برگزاری کنفرانس خبری سونی در CES 2019 با انتشار دعوتنامه‌های مراسم مشخص شد. بسیاری از علاقه‌مندان در انتظار رونمایی از گوشی های اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 اولترا و اکسپریا L3 در این رویداد هستند.

سونی یکی از معدود کمپانی‌هایی است که همواره نمایشگاه CES را مکانی مناسب برای معرفی گوشی های هوشمند جدید خود دیده است؛ کمااینکه سال گذشته در لاس‌وگاس از گوشی های اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 پرده‌برداری کرد. کنفرانس خبری سونی در CES 2019 ‌هم که روز هفتم ژانویه و ساعت 5 عصر به وقت محلی (سحرگاه هجدهم دی ماه) برگزار خواهد شد، می‌تواند محل رونمایی از گوشی‌های جدید کمپانی باشد؛ هرچند که در دعوتنامه مراسم، اشاره‌ای به نام این محصولات نشده است.

کنفرانس خبری سونی در CES 2019

دعوتنامه کنفرانس خبری سونی در CES 2019

مشخصات منتسب به سونی اکسپریا XA3

از چند ماه قبل شاهد انتشار اطلاعات و رندرهای مربوط به این محصول در فضای مجازی بوده‌ایم. انتظار می‌رود اکسپریا ایکس ای 3 دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی بدون ناچ، با وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 باشد. گفته می‌شود این دستگاه برای پردازش اطلاعات، از تراشه اسنپدراگون 660 و حافظه رم 4 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت.

همچنین تجهیز آن به دوربین دوگانه 8+23 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم محتمل است. حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 9 پای از دیگر ویژگی‌های احتمالی اکسپریا XA3 به شمار می‌روند.

مشخصات منتسب به سونی اکسپریا XA3 اولترا

احتمالا در جریان برگزاری کنفرانس خبری سونی در CES 2019 ، اکسپریا ایکس ای 3 اولترا با نمایشگری 6.5 اینچی خودنمایی خواهد کرد. مشخصات دوربین دوگانه و چیپست دستگاه، مشابه برادر کوچکتر آن توصیف شده است؛ اما شاید ظرفیت حافظه رم این گوشی، 6 گیگابایت باشد و از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد. چنین محصولی می‌تواند حدود 520 یورو قیمت‌گذاری شود.

مشخصات منتسب به سونی اکسپریا L3

انتظار می‌رود اکسپریا ال 3 را با نمایشگری 5.7 اینچی ملاقات کنیم. قدرت پردازش دستگاه، احتمالا از مدل 660 اسنپدراگون یا یک تراشه ضعیف‌تر و 3 گیگ رم تامین خواهد شد. این گوشی هم می‌تواند به دوربین دوگانه (5+13 مگاپیکسلی) در پنل پشتی و تک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو تجهیز شده باشد. گمانه‌زنی‌ها از ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعتی باتری دستگاه حکایت دارند؛ ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود هر سه مدل، دارای حسگر اثر انگشت در لبه کناری خود باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منم همین فکر و میکنم

  2. سونی و سه گوشی به نظرم زیاد شانسی نداره