قاب گوشی هواوی

هواوی در پی تولید گوشی هوشمندی با دوربین پنج گانه است

به تازگی هواوی پتنتی را به ثبت رسانده که احتمال عرضه یک اسمارت فون با دوربین پنچ گانه را از سوی این کمپانی، تقویت کرده است.

اگر تصور می‌کنید میت 20 و میت 20 پرو معرکه‌ترین گوشی های کمپانی هواوی هستند، سخت در اشتباهید؛ چرا که ظاهرا محصول پیشرفته‌تری در مسیر تولید قرار دارد. در حالی که خبر رونمایی قریب‌الوقوع اچ ام دی گلوبال از نوکیا 9 پیور ویو با دوربین پنج گانه مدت‌هاست که نقل محافل شده، رقیب چینی نیز اولین گام برای عرضه محصولی با 5 دوربین در پنل پشتی را برداشته است.

پنت اخیرا ثبت شده‌ی هواوی در سازمان مالکیت فکری کشور چین، قاب گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که دارای یک بریدگی ‌بزرگ است و می‌تواند از 5 سنسور دوربین، به اضافه‌ی فلش LED میزبانی کند.

قاب گوشی برای دوربین پنج گانه

این قاب محافظ برای هواوی میت 20 پرو طراحی نشده؛ زیرا فضای خالی روی آن برای دوربین سه گانه این پرچمدار، بیش از حد بزرگ است و قطعا به یک گوشی رونمایی نشده اختصاص دارد. در واقع چنین فضایی، برای یک مجموعه دوربین پنج گانه با آرایش مستطیلی شکل، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. ناگفته نماند که دوربین پنج گانه در نوکیا 9، چیدمان دایره‌ای شکل خواهد داشت و باید این تفاوت را بین دو محصول رقیب قائل شد.

کدام گوشی هواوی به دوربین پنج گانه مجهز می‌شود؟

در حال حاضر، هواوی P30 پرو اولین پرچمدار کمپانی است که در صف رونمایی قرار دارد؛ اما در بسیاری از گزارش‌ها، این گوشی با دوربین چهارگانه توصیف شده است؛ پس می‌توان هواوی میت 30 پرو را محتمل‌ترین کاندیدا برای برخورداری از این ویژگی معرفی کرد.

البته هنوز برای بررسی مشخصات احتمالی میت 30 پرو خیلی زود است؛ ولی از آنجایی که روی این قاب محافظ، برشی برای حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود و دوران تعبیه این حسگر در پایین نمایشگر گوشی‌ها هم به سر رسیده، پس باید انتظار تجهیز این پرچمدار به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را نیز داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرا وقتی از مطلبی اطلاع کامل ندارین مطلب میزارین این گارد مال mate 20 یا میت 20 x هست و اصلا ربطی به دوربین 5 گانه نداره

  2. از نوکیا یاد گرفته

  3. ای هی اینم زد تو کار دوربینای زیاد

  4. امیدی بهش ندارم بازم ب پا ایفون نمیرسه