آپدیت اندروید 9 پای

عرضه آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9 آغاز شد

انتشار آپدیت اندروید 9 پای توسط شرکت سامسونگ برای گلکسی نوت 9 از کشور آلمان آغاز شد. در این بخش قصد داریم اطلاعاتی درباره این بروزرسانی را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت سامسونگ زودتر از زمان تعیین‌شده کار انتشار آپدیت اندروید 9 پای (Android 9 Pie) و رابط کاربری One UI را برای گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) آغاز کرد. این آپدیت دارای 95 مگابایت حجم است، اما فرض ما بر این بوده که تصویر منتشرشده در برنامه بتا ثبت شده باشد، در صورتی که قصد آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای را از اندروید اوریو دارید، حجم آپدیت بزرگ‌تر خواهد بود.

آپدیت اندروید 9 پای

در حال حاضر ما اطلاعاتی درباره بروزرسانی کاربرانی داریم که در آلمان زندگی می‌کنند، احتمالا انتشار آپدیت برای تمام مالکان گوشی گلکسی نوت 9 نیاز به زمان دارد؛ دقیقا همانند گوشی‌های گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) که در هفته گذشته آپدیت را دریافت کردند، ممکن است برای تحت پوشش قرار دادن بازار جهانی به زمان نیاز باشد.

شماره ساخت بروزرسانی N960FXXU2CRLT بوده و با پتچ امنیتی ماه ژانویه گوگل همراه است، ما امیدواریم که در روزهای آینده برای گوشی‌های خارج از کشور آلمان هم در دسترس قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام مدیریت محترم سوال من دموردگوشی جی ۵پرایم اندروید ۹ میاد یانه باتشکر

  2. باسلام به مدیریت محترم سوال من درمورده آبدیت گوشیهای دیگره من گوشیهA6پلاسه دارم میخواستم بپرسم آیا آبدیته9براش میادیانه باتشکرازمدیریت محترم

  3. اینقدر دیر ؟؟؟