7 نوع مختلف قاب گوشی

7 نوع مختلف قاب گوشی برای سلیقه‌های مختلف

به دنبال خرید یک قاب گوشی جدید هستید؟ ما در این مقاله 7 نوع مختلف از قاب‌ها برای سلیقه‌های متفاوت را معرفی می‌کنیم که می‌تواند در انتخاب به شما کمک کند.

تمام صاحبان گوشی‌های هوشمند٬ زمانی که به دنبال خرید یک قاب جدید برای دیوایسشان هستند٬ با مشکل انتخاب مواجه‌اند. در سمتی٬ قیمت گوشی‌ها افزایش پیدا کرده و مهم است که شما از آن‌ها محافظت کنید. در سمتی دیگر پنهان کردن یک گوشی براق زیبا٬ زیر یک قاب شاید خیلی جالب نباشد. خوش‌بختانه مدل‌های مختلف قاب گوشی که در بازار وجود دارد٬ می‌توانند هم تا حدودی از گوشی شما محافظت کنند و هم زیبایی دیوایس شما را حفظ کنند. ما در این جا به 8 نوع مختلف آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

1 – قاب‌هایی با جنس متفاوت

پارچه‌ای

7 نوع مختلف قاب گوشی

قاب‌هایی که از جنس پارچه ساخته شده‌اند٬ اولین انتخاب هستند. آن‌ها علاوه بر زیبایی ظاهری٬ می‌توانند از گوشی شما در برابر صدمه‌های جزئی محافظت کنند. البته به خاطر داشته باشید که آن‌ها نمی‌توانند هنگام سقوط گوشی شما روی زمین٬ کمک شایانی به آن کنند.

همچنین قاب‌های پارچه‌ای در رنگ‌ها و طراحی‌های متفاوتی٬ متناسب با تیپ ظاهری شما عرضه می‌شوند که می‌تواند نکته‌ی جالب توجهی باشد.

چوبی

7 نوع مختلف قاب گوشی

اگر می‌خواهید گوشی شما ظاهر کلاسیک‌تری را به خود بگیرد٬ قاب‌های چوبی را امتحان کنید. بسته به بودجه‌ای که دارید٬‌ می‌توانید قاب چوبی طبیعی یا چوبی مصنوعی خریداری کنید. آن‌ها محافظت بهتری نسبت به قاب‌های پارچه‌ای از گوشی شما انجام می‌دهند و به سادگی کثیف نمی‌شوند.

چرمی

7 نوع مختلف قاب گوشی

دوست‌داران محصولات قدیمی٬ باید انواع قاب گوشی چرمی را امتحان کنند. برجسته‌ترین نکته در مورد آن‌ها٬ عمر طولانی که دارند است تا شما را مدت بیشتری از خرید یک قاب گوشی جدید بی‌نیاز کنند.

فیبر کربن

7 نوع مختلف قاب گوشی

کسانی که علاقه‌مند به اتومبیل‌های لوکس هستند٬ می‌دانند که خودروسازان اغلب لوازم داخلی این دسته از خودروها را از جنس فیبر کربن می‌سازند. در اینجا٬ قاب‌های فیبر کربنی می‌توانند ایده آل باشند.

2 – قاب‌های شفاف

قاب شفاف سخت

اغلب مردم قاب‌های شفاف را برای مجهز بودن به یک لایه‌ی محافظتی بیشتر٬ اما پنهان نکردن طراحی گوشی می‌پسندند. با این حال٬ این قاب‌ها خیلی زود و آسان تغییر رنگ می‌دهند و به مرور زمان زرد می‌شوند. به همین خاطر ما به شما به جای خرید یک قاب شفاف نرم٬ یک قاب شفاف سخت را پیشنهاد می‌دهیم.

قاب بامپر

7 نوع مختلف قاب گوشی

به طور جایگزین٬ شما می‌توانید از قاب بامپر استفاده کنید. آن‌ها بسیار شبیه به قاب‌های شفاف سخت٬ با یک تفاوت بزرگ هستند: آن‌ها تنها به دور گوشی شما کشیده می‌شوند و قاب پشتی گوشی شما را مسدود نمی‌کنند.

3 – قاب‌های جیب‌دار

7 نوع مختلف قاب گوشی

اگر می‌خواهید تمام وسایلتان را یک‌جا نگه دارید٬‌ می‌توانید یک قاب چندمنظوره تهیه کنید. بسیاری از کمپانی‌ها قاب‌هایی عرضه می‌کنند که جیب‌هایی به آن‌ها وصل شده است. شما می‌توانید در این جیب‌ها مواردی نظیر کارت‌های اعتباری٬ پول و غیره را قرار دهید. این قاب‌ها در جنس‌های مختلفی نظیر چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شوند.

4 – قاب‌های باریک

7 نوع مختلف قاب گوشی

قاب‌های معمولی٬ حتی باریک‌ترین آن‌ها هم ضخیم است. اگر دستان شما کوچک است٬ این می‌تواند برای شما دردسر ایجاد کند. اینجاست که قاب‌های باریک می‌توانند مناسب شما باشند.

این قاب‌ها هرچند باریک هستند٬ اما به خوبی می‌توانند از گوشی شما در برابر سقوط به زمین٬ محافظت کنند.

5 – قاب‌های مستحکم

7 نوع مختلف قاب گوشی

اگر نیازمند خرید یک قاب مستحکم برای محافظت از گوشی خود هستید٬ قاب‌هایی در بازار با سطح مقاومت بسیار بالا وجود دارد که می‌توانند در هر شرایطی از گوشی شما محافظت کنند.

6 – قاب‌های عکاسی Moment

7 نوع مختلف قاب گوشی

ما به قاب‌هایی اشاره کردیم که با قابلیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. آن‌ها تنها به قاب‌های جیب‌دار محدود نمی‌شوند. شرکت سازنده‌ی لوازم جانبی ٬Moment اقدام به ساخت قاب‌هایی مخصوص عکاسی کرده است که لنزهای خارجی متصل شونده‌ای را به دیوایس شما اضافه می‌کنند.

شما می‌توانید یک لنز تله فوتو٬ فیش آی٬ عریض و حتی دی اس ال آر را با این قاب‌ها تهیه کنید که به عکاسی متفاوت با گوشی شما کمک می‌کنند. این قاب‌ها از جنس‌های مختلفی نظیر چوب و چرم بهره می‌برند.

7 – پوسته گوشی

7 نوع مختلف قاب گوشی

در انتها٬ اگر هیچ یک از این چند نوع قاب گوشی نتوانستند شما را جذب کنند٬‌ ما به شما پوسته‌های گوشی را پیشنهاد می‌کنیم. البته آن‌ها لایه‌ی محافظتی به گوشی شما اضافه نمی‌کنند و تنها ظاهر متفاوتی به آن می بخشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قاب های قوی و محکم بهتر از بقیه هستن
    هرچی باشه سالم موندم گوشی از زیبایی بیشتر اهمیت داره