بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8

نسخه بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد. با دریافت این به‌روزرسانی سیستم عامل سامسونگ گلکسی نوت 8، کاربران طعم رابط کاربری جدید One UI را خواهند چشید.

چندی پیش سامسونگ اعلام کرد برنامه انتشار نسخه بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8 به زودی آغاز خواهد شد. با گذشت زمانی کوتاه، بیلدهای نسخه بتای رابط کاربری One UI، که مبتنی بر اندروید 9 پای توسعه پیدا کرده‌اند، روی سرورهای سامسونگ مشاهده شد. این جدیدترین رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برای دستگا‌ه‌های اندرویدی غول کره‌ای بوده و جانشین رابط کاربری پیشین این شرکت با نام اکسپرینس محسوب می‌شود.

علاوه نسخه بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8، نخستین نسخه جدیدترین سیستم عامل اندروید برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز در سرورهای سامسونگ به تازگی رویت شده است. با توجه به روال پیشین سامسونگ انتظار داریم پیش از پرچمدار سری Note، پرچمداران سری S جدیدترین آپدیت سیستم عامل را دریافت کنند.

همانند برنامه بتای اندروید 9 برای گلکسی نوت 9، سامسونگ فرصت ثبت نام در این طرح را در اختیار کاربران گلکسی نوت 8 نیز قرار داد. پیشتر ثبت نام در طرح تست نسخه بتای سیستم عامل جدید و کمک به توسعه آن، فقط برای کاربران جدیدترین پرچمداران سری S فراهم بود.

در دسترس بودن نسخه بتای اندروید 9 پای برای سامسونگ گلکسی نوت 8 از طریق اپلیکیشن Samsung Members به اطلاع کاربران رسیده است. در این اطلاعیه به کاربران اعلام شده آن‌ها زودتر از بقیه، امکان تجربه جدیدترین رابط کاربری سامسونگ و مخصوصا ویژگی‌های جدید اندروید 9 پای را خواهند داشت. کاربران کره جنوبی و هند جزو نخستین دریافت‌کنندگان این آپدیت با بیلد نامبر آپدیت N950FXXU5ZSA5 هستند.

در صورت تمایل به ثبت نام در برنامه تست نسخه بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8 فراموش نکنید این نسخه‌ای ناپایدار است، به همین دلیل احتمال بروز مشکلات غیر منتظر وجود دارد.

اطلاعیه آپدیت بتای اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 8