رابط کاربری EMUI 9

رابط کاربری EMUI 9 بر پایه اندروید 9 پای برای 150 میلیون کاربر هواوی منتشر خواهد شد

هواوی در آینده نزدیک آپدیت رابط کاربری EMUI 9 را برای 150 میلیون کاربر در سراسر جهان منتشر خواهد کرد. رابط کاربری EMUI 9 بر پایه اندروید 9 پای است و دارای قابلیت‌های زیادی بوده که می‌تواند کار کردن با اسمارت فون را لذت‌بخش کند.

به نظر می‌رسد شرکت هواوی قصد دارد طیف وسیعی از اسمارت فون های خود را تا پایان سال جاری به رابط کاربری EMUI 9 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9 پای آپدیت کند. این شرکت در سال گذشته موفق شد برای 23 مدل از گوشی های هوشمند خود با 6 میلیون کاربر، آپدیت را انجام دهد و این روند تا پایان سال جاری ادامه دارد که 150 میلیون کاربر را در مجموع تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رابط کاربری EMUI 9

این خبر نشان می‌دهد که هواوی تنها توانسته آپدیت رابط کاربری جدید را در اسمارت فون های 10 درصد کاربران اجرا کند و مطمئن هستیم که بسیاری از آن‌ها مربوط به کاربران چینی است؛ انتظار می‌رود که هدف از ارسال آپدیت برای 150 میلیون کاربر، تنها مربوط به کشور چین نباشد و سایر مناطق جهان را هم پوشش دهد، اما هیچ بازه زمانی برای آپدیت رابط کاربری مشخص نشده است و امیدواریم که در آینده نزدیک، تمام مدل‌های هواوی آپدیت را دریافت کنند.

شرکت هواوی اعلام کرده است که رابط کاربری EMUI 9 به دلیل برخی تغییرات، ساده، لذت‌بخش و سازگار با برنامه‌های زیادی خواهد بود. تغییرات رابط کاربری باعث عملکرد سریع در کنترل، توانایی انجام چند کار و همچنین باز کردن دستیار AI است، همچنین دارای یک مدیریت پسورد جدید بوده که می‌تواند رمز را به صورت خودکار و با تایید حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره وارد کرده و در نهایت دسترسی به اسمارت فون را فراهم کند.

رابط کاربری EMUI 9 در کنار GPU Turbo 2.0 می‌تواند عملکرد صفحه لمسی را تا 36 درصد کنترل کند و همچنین یک دستیار به برنامه اضافه خواهد کرد. نسخه دوم GPU Turbo از چهار بازی Vainglory و Arena Of Valor و همچنین Rules Of Survival در کنار NBA 2K18 پشتیبانی می‌کند، البته بازی‌هایی همانند PUGB و Mobile Legends:Bang Bang هم نیازمند نسخه دوم GPU Turbo هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام میخواستم بدانم اندروید۹برای ه‍واوی p10لایت تعریف میشود.

  2. پس به یقین شامل حال ما نمیشه

  3. خوصبحال اونایی که هوآوی دارن