دوج رم 2500 پاور واگن

دوج رم 2500 پاور واگن به عنوان رقیب جدی جیپ گلادیاتور معرفی شد

دوج رم 2500 پاور واگن (Ram 2500 Power Wagon) در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 معرفی شد. شرکت دوج محصول جدید خود را تواناترین پیکاپ آفرود دنیا و رقیب جدی جیپ گلادیاتور می‌داند.

مدتی قبل شرکت جیپ تواناترین پیکاپ میان‌سایز جهان را با نام جیپ گلادیاتور رونمایی کرد که از همه نظر یک سر و گردن از رقبا بالاتر بود، اما حالا جیپ یک رقیب جدی پیدا کرده است. شرکت دوج محصول جدید خود را با نام دوج رم 2500 پاور واگن و با لقب تواناترین پیکاپ دنیا در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 معرفی کرد تا رقیب جدیدی برای جیپ گلادیاتور باشد. دوج رم 2500 یک پیکاپ دو کابین است که طول قسمت بار آن 1.93 متر خواهد بود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

دوج رم 2500 پاور واگن

مشخصات دوج رم 2500 پاور واگن 

دوج رم 2500 پاور واگن از سپر مشکی‌رنگ با قلاب‌های بکسل و جلوپنجره آفرودی ویژه بهره می‌برد که همین ویژگی‌ها این خودرو را نسبت به سایر محصولات خانواده رم متفاوت کرده است. طراحان برای قسمت میانی کاپوت از رنگ مشکی استفاده کرده‌اند. محصول جدید دوج از چراغ‌های LED، گلگیرهای بزرگ‌تر و رینگ‌های 17 اینچی برخوردار است. این خودرو به وینچ Warn Zeon-12 با ظرفیت کشش 5 تن 443 کیلوگرم مجهز است که به همین دلیل دوج رم 2500 پاور واگن به یک پیکاپ توانمند تبدیل می‌شود.

دوج رم 2500 پاور واگن

طراحان برای داخل کابین خودرو دوج رم 2500 پاور واگن نیز ویژگی‌های خاصی را در نظر گرفته‌اند. از این ویژگی‌ها می‌توان به صندلی‌های پارچه‌ای اشاره کرد که در میانه آن‌ها طرحی شبیه به گل‌ لاستیک‌های گودیر قرار داد و در کنار صندلی نیز عبارت Power Wagon نوشته شده است. شرکت دوج برای مشتریان امکان سفارش تودوزی چرمی مشکی‌رنگ را فراهم کرده است.

دوج رم 2500 پاور واگن

خودرو دوج رم 2500 پاور واگن به موتور 6.4 لیتری V8 همی (HEMI) مجهز است که قدرتی معادل 410 اسب بخار و گشتاور 581 نیوتن‌متر تولید می‌کند. این در حالی است که شرکت دوج برای سایر خودروهای خانواده رم Heavy Duty سه موتور مختلف در نظر گرفته است. قدرت تولید شده از موتور دوج رم 2500 پاور واگن توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این پیکاپ قدرتمند از کیت افزایش ارتفاع و تعلیق خاصی با تنظیم ویژه کمک‌فنرهای Bilstein بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به قفل الکترونیکی دیفرانسیل‌های عقب و جلو، صفحه‌های محافظ زیرین و قطع‌کن آنتی رول بار اشاره کرد.

تصاویر خودرو دوج رم 2500 پاور واگن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همه چیش عالیه ولی تایر هاش کوچیکه و اون انتظار وحشی بودنه ازش نمیره