گوگل تکنولوژی مرموز ساعت‌ های‌ هوشمند فسیل را خریداری می‌کند

شرکت فسیل گروپ اعلام کرد که با گوگل وارد مذاکره شده تا یک تکنولوژی جدید و نامعلوم در زمینه ساعت‌ های‌ هوشمند فسیل را به قیمت 40 میلیون دلار به آن‌ها بفروشد.

شرکت فسیل که در بازار ساعت‌های هوشمند برند شناخته‌شده‌ای به حساب می‌آید، به‌زودی یک تکنولوژی مرموز در زمینه ساعت‌های هوشمند را به قیمت 40 میلیون دلار به گوگل خواهد فروخت. این معامله شامل مالکیت معنوی این فناوری و همچنین پیوستن تعدادی از اعضای تیم تحقیق و توسعه فسیل به گوگل می‌شود و چهره تازه‌ای از ساعت‌ های‌ هوشمند فسیل را طرفداران نشان خواهد داد.

آیا ساعت‌های هوشمند فسیل بازار را متحول می‌کنند؟

طرح‌ اولیه این فناوری برای میس‌ فیت (Misfit) بوده که فسیل پس از خریداری این شرکت در سال 2015 به قیمت 260 میلیون دلار، به توسعه و تکمیل آن پرداخته است. مک‌کلوی در این مورد گفته است:

این [فناوری] بر اساس چیزی خارج از جدول زمانی ماست، این ساعت هوشمند در بازار تکنولوژی تازه است و بر این باوریم که محصول مورد نظر دارای ویژگی‌ها و فوایدی است که در حال حاضر در بازار وجود ندارد.

یک خط تولید با این فناوری به زودی از راه می‌رسد که نه تنها دو شرکت فسیل و گوگل از آن بهره می‌برند بلکه غول تکنولوژی، آن را برای شرکایش در بخش اندروید پوشیدنی نیز به کار خواهد گرفت.

ساعت‌ های‌ هوشمند فسیل

خانم استیسی بِر، سرپرست بخش تولید اندروید پوشیدنی در این باره گفته که آن‌ها پس از مشاهده فناوری ذکر شده در ساعت‌ های‌ هوشمند فسیل به این نتیجه رسیدند که اگر گوگل آن را در دست بگیرد، این توانایی را دارد که آن را به خوبی میان مردم عرضه و خریداران بیشتری را جذب کند.

مک‌کلوی همچنین اضافه کرد که شرکت فسیل به تدریج این محصول را در همه برندهای گوگل گسترش خواهد داد و سپس این فناوری توسط گوگل به صورت گسترده به کار گرفته خواهد شد تا همه از آن سود ببرند.

توافق میان گوگل و فسیل تا انتهای این ماه نهایی خواهد شد اما هیچ کدام از این دو شرکت قصد ندارند تا اطلاع ثانوی چیزی از فناوری مذکور را فاش کنند. به نظر می‌رسد مدتی طول خواهد کشید تا محصولات مرتبط با آن را در بازار رویت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینم یه ایدهالیسته برا خودش

  2. عجب رنگبندی گول زننده ای