قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بدون مجوز افزایش پیدا کرده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت بر اساس بررسی‌های سازمان بازرسی، هیچ مجوزی به شرکت سایپا یا سایر خودروسازان برای افزایش قیمت خودروهای داخلی داده نشده است.

در طول هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی توسط خودروسازان بزرگ کشور چون ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد. در همین رابطه ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا شرکت سایپا برای افزایش قیمت محصولات خود مجوز دریافت کرده بود یا خیر، گفت در خصوص مجوز شرکت سایپا برای افزایش قیمت استعلام گرفته‌ایم، اما تاکنون به این استعلام پاسخ نداد‌ه‌اند.

افزایش قیمت خودروهای داخلی قانونی است؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه عنوان کرد بر اساس بررسی‌های سازمان بازرسی، هیچ مجوز کتبی به شرکت سایپا یا سایر خودروسازان برای افزایش قیمت خودروهای داخلی داده نشده است؛‌ هرچند ممکن است برای این افزایش قیمت مصوبه‌ای در اختیار داشته باشند، اما تاکنون به سازمان بازرسی پاسخ کتبی نداده‌اند. در همین رابطه روز یکشنبه مکاتبه‌ای که با خودروسازان داخلی انجام داده‌ بودیم را پیگیری کردیم، اما همچنان پاسخ قانع‌کننده‌ای را برای ما ارسال نکرده‌اند و اگر پاسخی دریافت کنیم به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

ناصر سراج در پاسخ به این سوال که خودروسازان داخلی چون سایپا تا چه زمانی برای پاسخ به سازمان بازرسی فرصت خواهند داشت، گفت به آن‌ها فرصت زیادی نخواهیم داد و آن‌ها می‌بایست تا آخر هفته جاری پاسخ خود را برای ما ارسال کنند. اگر در مهلت تعیین شده پاسخ ندهند، بدون شک به صورت حضوری به این موضوع وارد می‌شویم و اگر مجوزی نداشته باشند، طبق قانون اقدام خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برای ما که قرارداد خرید داریم تفاوت بین پایان مرداد با اول شهریور را ن دانستیم که باید 30 درصد اضافه بپردازیم

  2. بالارفتن گرانفروشا از دیوار مستضعفین با ‌مجوز هم ظلم‌ست
    ولی چاقوی دولت دستۀ خودشو نمی‌بُرد

  3. من که تا یادمه همیشه این افزایش قیمتا قانونی نبوده 🙂
    ایزانخودرو و سایپا دیگه راه و چاه رو بلدن
    اول گرون میکنن بعد قانونیش میکنن 🙂
    حالا بماند که این قانونا رو کیا تصویب میکنن