نسخه مک مایکروسافت آفیس

نسخه مک مایکروسافت آفیس در اپ استور اپل قرار گرفت

نسخه مک مایکروسافت آفیس در اپ استور اپل قرار گرفت. کاربران سیستم عامل مک پیشتر مجبور بودند٬ Microsoft Office را فقط به صورت آنلاین اجرا کنند.

آیا می‌خواهید مایکروسافت آفیس را بر روی مک بوک خود نصب کنید؟ اولین جایی که مسلما باید به دنبال آن بگردید٬ اپ استور مک است. تنها مشکل اینجاست که اپل٬ محبوب‌ترین مجموعه‌ی کاربردی جهان را به فروشگاه مک راه نداده است. خوشبختانه این موضوع روز گذشته تغییر کرد: سرانجام نسخه مک مایکروسافت آفیس در اپ استور مک قرار گرفت.

فیل شیلر٬ مسئول بازاریابی اپل در این‌باره می‌گوید:

اپل و مایکروسافت از خیلی وقت پیش قصد داشتند تا با همکاری یکدیگر٬ آفیس کاربردی بی‌نظیری را برای کاربران مک به ارمغان بیاورند. حالا با آفیس 365 در اپ استور مک٬ این آسان‌تر از هر زمان دیگریست که آخرین و بهترین نسخه‌ی Office 365 برای مک٬ آیپد و آیفون موجود باشد.

این تصمیم از چند ماه پیش گرفته شده بود. مایکروسافت پیشتر تایید کرده بود که تا پایان ساب 2018 برنامه‌های آفیس را می‌توانیم در فروشگاه اپلیکیشن‌های مک ببینیم. بدیهیست که این اتفاق رخ نداد٬ اما خوشبختانه زمان زیادی از آغاز سال 2019 نگذشته بود که سرانجام شاهد ظهور این اپلیکیشن‌ها در فروشگاه اپل بودیم.

نسخه مک مایکروسافت آفیس تفاوتی با نسخه آنلاین آن ندارد

انتظار تغییری را در این مجموعه نباید داشته باشید؛ هیچ چیز تازه‌ای در مورد نسخه مک مایکروسافت آفیس وجود ندارد. این مجموعه شامل برنامه‌های Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote و OneDrive می‌شود. آن‌ها دقیقا مشابه همان برنامه‌هایی هستند که پیشتر نیز در سایت مایکروسافت وجود داشتند. تنها تفاوت این است که حالا دیگر دسترسی به آن‌ها در پلتفرم مک٬ آسوده‌تر شده است. یکی دیگر از مزیت‌های قرار گیری مجموعه آفیس در اپ استور مک٬ این است که حالا مایکروسافت به لطف یک ابزار جداگانه به نام AutoUpdate می‌تواند به‌روزرسانی‌ها را به صورت خودکار به آن‌ها اضافه کند.