مشکل باتری وان پلاس 6 تی

برخی کاربران از مشکل باتری وان پلاس 6 تی گلایه می‌کنند

برخی از صاحبان گوشی جدید وان پلاس٬ از مشکل باتری وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) گلایه کرده‌اند. این افراد ادعا می‌کنند گوشی آن‌ها کمتر از نصف روز شارژ را نگه می‌دارد. اما برای حل این مشکل چه باید کرد؟

برخی از کاربران گوشی های وان پلاس٬ از مشکل باتری وان پلاس 6 تی ٬ پرچمدار جدید این کمپانی گلایه می‌کنند. به طور مثال یک کاربر می‌گوید که یکی دو روزیست که عمر باتری گوشی وی به نصف خود رسیده است. وی تمام راه‌های ممکن برای حل این مشکل را از فعال کردن تنها اپلیکیشن‌های ضروری در پس زمینه گرفته تا پاک کردن کش گوشی و آپدیت به آخرین نسخه‌ی سیستم عامل را امتحان کرده است٬ اما هیچ کدام جواب نداده‌اند.

یکی دیگر از صاحبات این گوشی می‌گوید٬ نمایشگر گوشی آن در هر بار استفاده تنها 6 تا 7 ساعت روشن می‌ماند. وی می‌گوید در حال حاضر نمایشگر گوشی آن 4 ساعت زودتر از زمانی که باید٬ خاموش می‌شود. وان پلاس 6 تی به یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده که بزرگ‌ترین باتری استفاده شده در یک گوشی وان پلاس است؛ وان پلاس 6 از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بود. سازنده ادعا می‌کند که فناوری شارژ سریع٬‌ به کاربران وان پلاس 6 تی اجازه می‌دهد تا با تنها 30 دقیقه شارز گوشی خود٬ به مدت یک روز تمام از آن استفاده کنند.

راه حل برطرف کردن مشکل باتری وان پلاس 6 تی

مشکل باتری وان پلاس 6 تی

به نقل از یکی از صاحبان وان پلاس ۶ تی٬ گوشی وی تا زمانی که به شدت گرم نشود٬ به صورت عادی شارژ می‌شد. وی پس از آنکه با این مشکل مواجه شد٬ گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگرداند و خوشبختانه مشکلاتش با باتری وان پلاس 6 تی خود حل شد. اگر شما نمی‌خواهید گوشی‌تان را به تنظیمات کارخانه بازگردانید٬ باید منتظر بمانید تا وان پلاس با انتشار یک به‌روزرسانی جدید٬ این باگ نرم افزاری را برطرف کند. این امر ممکن است کمی به طول انجامد٬ پس توصیه می‌کنیم تا رخ ندادن مشکلات بیشتر٬ همین حالا گوشی‌تان را به تنظیمات کارخانه بازگردانید تا مشکلاتش حل شود.