عکس تبلیغاتی وان پلاس 6 تی

عکس تبلیغاتی وان پلاس 6 تی ، کاربران را گمراه می‌کند!

عکس تبلیغاتی وان پلاس 6 تی که اخیرا توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده، می‌تواند کاربران را گمراه کند. این عکس، OnePlus 6T را متفاوت از چیزی که واقعا هست، نشان می‌دهد!

رندرهای تبلیغات گوشی لنوو Z5 و حاشیه‌‌های باریک آن را که بعدها مشخص شد بسیار ضخیم‌تر از چیزی است که سازندگان نشان داده بودند، به یاد دارید؟ به نظر می‌رسد وان پلاس هیچ درسی از این خرابکاری نگرفته است. اخیرا یکی از کاربران با اشتراک‌گذاری عکس تبلیغاتی وان پلاس 6 تی که ظاهرا در اینستاگرام ارسال شده، توجه ما را به چیزی عجیب جلب کرده است. در حقیقت، حاشیه‌های اطراف صفحه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده و ناچ قطره آب (در سمت چپ) هم به سختی دیده می‌شود.

عکس تبلیغاتی وان پلاس 6 تی

به نظر می‌رسد کسی در دپارتمان بازاریابی وان پلاس تصمیم گرفته با کاهش حاشیه‌های صفحه، چشم‌اندازی نادرست را از اندازه دستگاه و حاشیه‌های آن در بخش‌های بالایی و پایینی ارائه کند. البته، نباید تصور کنید که این کار نتیجه معکوس دارد زیرا بسیاری از مردم با مشاهده این تصویر، فورا به وب‌سایت وان پلاس مراجعه کرده و پرچمدار آنها را خریداری می‌کنند؛ بدون آن‌که بدانند طراحی اصلی با چیزی که اینجا می‌بینیم، تفاوت دارد.