قابلیت Night Sight گوگل پیکسل 3

وقتی گوگل با کمپین تبلیغاتی Night Sight کاربران آیفون را دست می‌اندازد!

گوگل برای مانور دادن روی قابلیت Night Sight در دوربین گوشی های پیکسل 3، یک کمپین تبلیغاتی را راه‌اندازی کرد. این کمپانی با انتشار ویدویی تازه، کاربران آیفون را دست انداخته و به گونه‌ای اغراق‌آمیز، مشکلات آن‌ها را هنگام عکاسی در محیط‌های تاریک به تصویر کشیده است.

برای مدت‌ها، دوربین گوشی های اپل در بازار موبایل زبانزد بود. با اینکه دوربین مدل‌های جدید آیفون همچنان استاندارد بالای خود را حفظ کرده‌اند؛ اما حالا کمپانی‌هایی نظیر گوگل که ریسک‌پذیری بالاتری داشتند، اپل را در این زمینه پشت سر گذاشته‌اند. هرچند گوشی های نکسوس هیچ‌گاه با دوربین قدرتمندشان شناخته نشدند، ولی با گوشی های پیکسل ورق برگشت؛ به ویژه پیکسل 3 که قابلیت Night Sight آن، دست‌مایه گوگل برای به سخره گرفتن آیفون XS شده است.

قابلیت Night Sight گوگل پیکسل 3

بینایی شبانه یا Night Sight قابلیتی است که با استفاده از هوش مصنوعی، امکان گرفتن عکس‌های باکیفیت را در محیط‌های کم‌نور فراهم می‌کند؛ هرچند که ممکن است چنین عکس‌هایی کمی از حالت طبیعی فاصله داشته باشند. در حال حاضر سایر کمپانی‌ها نیز به فکر معرفی ویژگی‌های مشابهی افتاده‌اند؛ از جمله سامسونگ که شایعاتی درباره تجهیز گلکسی اس 10 به قابلیت Bright Night شنیده می‌شود.

جدا از این ویدیو «ماروین چو» یکی از مدیران بازاریابی گوگل نیز با انتشار تصویر بالا در حساب توییتر خود، به مقایسه‌ی دوربین گوشی های پیکسل 3 و آیفون ایکس اس پرداخته است. هنوز نمی‌دانیم که اپل چه واکنشی نسبت به نایت سایت و تبلیغات گوگل نشان خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسد باید کار جدی‌تری از کمپین تازه‌ی خود، موسوم به Shot on iPhone انجام دهد.

عکاسی با گوشی های آیفون و پیکسل از دیدگاه گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوربینش حرف نداره… .

  2. خخخخ چه باحال خوشم اومد

  3. بخاطر همین کاراشه انقدر محبوب شده