ویژگی تصویر در تصویر

ویژگی تصویر در تصویر برای نسخه تحت وب واتس اپ فعال شد

ویژگی تصویر در تصویر برای کاربرانی که از نسخه تحت وب پیام رسان واتس اپ استفاده می‌کنند، فعال شده است. کاربران Whatsapp می‌توانند از این قابلیت به منظور تماشای ویدیوها هنگام چت کردن با مخاطبین یا باز کردن سایر برنامه‌ها استفاده کنند.

واتس اپ دارای یک سرویس تحت وب بوده که کاربران می‌توانند از آن برای دسترسی به چت‌های خود بر روی کامپیوتر استفاده کنند. این سرویس بسیار سودمند است و دیگر لازم نیست کاربران بعد از دریافت هر پیام به سراغ گوشی بروند. این نسخه از واتس اپ با بروزرسانی‌های اخیر تا حد زیادی بهبود یافته است.

اطلاعاتی درباره ویژگی تصویر در تصویر

آپدیت جدید نسخه وب واتس اپ از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به نسخه موبایل واتس اپ شباهت دارد و اجازه می‌دهد فایل‌های ویدیویی در یک ویدیو پلیر به صورت جداگانه پخش شود. به طور مثال، هنگامی که کاربران در این پیام رسان مشغول چت با مخاطبین هستند، فایل های ویدیویی به صورت جداگانه پخش خواهند شد، حتی امکان حرکت در منوهای Whatsapp، بدون نیاز به قطع ویدیو وجود دارد.

به نظر می‌رسد که نسخه وب واتس اپ عملکرد بهتری خواهد داشت، زیرا کاربران می‌توانند در کنار پخش ویدیوها با قابلیت تصویر در تصویر ، از سایر برنامه‌ها هم به صورت همزمان استفاده کنند. هم اکنون سرویس‌های یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و استریمیبل به منظور ارائه این ویژگی جدید فعال هستند.

برای استفاده از ویژگی تصویر در تصویر باید از طریق وب به واتس اپ دسترسی داشته باشید. ما می‌دانیم که یک نسخه دسکتاپ هم وجود دارد، اما این ویژگی محدود به نسخه وب بوده و در آینده شاهد آن در دسکتاپ خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بازیابی ویدیو

  2. این که خیلی وقته اینجوریه