سامسونگ گلکسی S10+ یک بار دیگر به دوربین‌ها لبخند زد

سامسونگ گلکسی S10+ یک بار دیگر به دوربین‌ها لبخند زد

همین چند روز پیش بود که تصویر واضحی از پنل‌های جلو و عقب نسخه پلاس پرچمدار 2019 سامسونگ منتشر شد و حالا امروز نیز یک عکس واضح دیگر از سامسونگ گلکسی S10+ منتشر شده است که پنل جلویی این گوشی را نشان می‌دهد.

در تصویری که دقایقی پیش بر روی شبکه اجتماعی ویبو در چین منتشر شده است، شما می‌توانید پنل جلوی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Plus) را به طور واضح مشاهده کنید. همان‌طور که می‌بینید، دوربین سلفی دوگانه در گوشه بالای سمت راست این نمایشگر دیده می‌شود و حاشیه‌های بسیار اندک نمایشگر نیز نکته‌ی جالبی هستند که بلوغ طراحی پرچمداران سامسونگ را نشان می‌دهد.

سامسونگ گلکسی S10+ یک بار دیگر به دوربین‌ها لبخند زد

سامسونگ گلکسی S10+ زیبا و مدرن به نظر می‌رسد

البته نکته ابهام‌برانگیز فضای بسیار زیادی است که در بالای دوربین‌های سلفی به چشم می‌خورد. سازندگان برای کاهش حاشیه‌های نمایشگر تصمیم گرفتند که لنزهای دوربین را به داخل تاچ اسکرین منتقل ‌کنند، اما حالا باید دید که چنین فاصله‌ای از لبه‌ی بالایی در طرح نهایی گوشی گلکسی اس 10 پلاس نیز وجود خواهد داشت یا فضای خالی بالای دوربین‌های سلفی کمی کمتر می‌شود.

در ضمن رابط نرم افزاری که در تصویر مشاهده می‌کنید، مربوط به رابط کاربری جدید سامسونگ با نام One UI است که این کمپانی کره‌ای تلاش کرده یک‌پارچگی و سادگی محیط کلی آن را افزایش دهد. البته برای اینکه ببینیم این رابط کاربری جدید و طراحی دوربین‌های سلفی در عمل چه مقدار کاربردی خواهند بود، باید تا رونمایی محصول نهایی منتظر بمانیم، اما قطعا از نظر ظاهری، پرچمداران جدید سامسونگ بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خم صفحتو عشق است

  2. بهترین و زیباترین سوپر اسارت فون دنیا میشه