واضح ترین عکس های لو رفته گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اینجا هستند

واضح ترین عکس های لو رفته گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اینجا هستند

تقریبا روزی نمی‌گذرد که ما از پرچمداران جدید سامسونگ تصویر لو رفته یا اطلاعات جدیدی مشاهده نکنیم و حالا هم واضح ترین عکس های لو رفته گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس این مجموعه را تکمیل می‌کنند.

دهمین نسل از سری پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) یکی از مورد انتظارترین محصولات حوزه‌ی تکنولوژی در ماه‌های اخیر هستند و از چند هفته قبل، لو رفتن شایعات و اطلاعات مربوط به آنها شروع شده است. حالا بعد از چندین تصویر از رندرهای کامپیوتری و طرح‌های مفهومی که توسط هواداران منتشر شده بود، حالا ما می‌توانیم عکس‌های واضح‌تری از دوقلوهای گران‌قیمت جدید سامسونگ را مشاهده کنیم.

واضح ترین عکس های لو رفته گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اینجا هستند

وبلاگ آلمانی AllAboutSamsung به تازگی چند تصویر بسیار واضح از پرچمداران سری اس ۱۰ سامسونگ منتشر کرده است که آنها را از زوایای مختلف با کیفیت کاملا بالایی نشان می‌دهد. همانطور که بارها در شایعات گذشته به این موضوع اشاره شده است، اس 10 و اس 10 پلاس از نمایشگرهای سبک اینفینیتی سامسونگ برخوردار هستند که دارای یک حفره در گوشه سمت راست بالا برای قرارگیری دوربین‌های سلفی هستند. مدل استاندارد این سری تنها یک سنسور سلفی دارد، اما مدل پلاس دارای حفره‌ای بیضی‌شکل برای دوربین سلفی دوگانه است؛ البته ما در گوشی گلکسی A8s نیز شاهد این حفره‌های درون نمایشگر بودیم، اما آنجا این حفره در گوشه سمت چپ بالای قرار گرفته بود و حالا در سری اس ۱۰ این طراحی قرینه شده است.

اطلاعاتی از دوربین‌های اصلی گلکسی اس 10 در دست نداریم

در رابطه با دوربین‌های اصلی در این وبلاگ آلمانی اطلاعات چندانی درباره مشخصات دوربین ها منتشر نشده، اما تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی اس 10 و مدل پلاس به شکل جالبی دارای لنز‌های سه‌گانه هستند. حتما یادتان می آید که گلکسی اس ۹ تنها یک دوربین اصلی بر روی پنل پشتی خود داشت و حالا مشخص است که سامسونگ تصمیم گرفته تعداد سنسورهای دوربین را افزایش دهد؛ هرچند که مدل لایت و یا مدل E، احتمالا با یک سیستم دوگانه عرضه می‌شوند.

واضح ترین عکس های لو رفته گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اینجا هستند

قرارگیری حفره‌ای در نمایشگر برای دوربین‌های سلفی به سامسونگ اجازه داده است که تقریبا تمام حاشیه‌های بالا و پایین اس 10 و اس 10 پلاس را حذف کند، هرچند که حاشیه پایین نمایشگر کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد و احتمالا سامسونگ این موضوع را برای راحت‌تر کار کردن با رابط کاربری و ناوبری در محیط نرم افزاری گوشی به کار گرفته است.

پنل‌های شیشه ای که تمام قسمت پشتی گوشی را پوشانده‌اند، نمایشگر غول‌پیکر با حاشیه‌های بسیار اندک و  جک ۳ و نیم میلی‌متری هدفون، پورت یو اس بی تایپ سی و دوربین‌‌های سه گانه، از مهمترین نکاتی است که در این تصاویر به چشم می‌خورند. که البته پیش‌تر هم تمام افشا‌کنندگان به این موضوع‌ها اشاره داشتند و جالب است بدانید که پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا از یک کیف پول نرم افزاری برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتالی نیز برخوردار خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که این عکس‌ها تنها مربوط به نمونه‌های آزمایشی است و احتمالا در محصول نهایی ممکن است که محل قرارگیری لوگو‌ها، ابعاد و کادر دوربین‌های سلفی و محل قرارگیری پورت‌ها روی بدنه تغییر کند.