گوشی گوگل پیکسل

بنچمارک پیکسل 3 لایت ایکس ال این‌بار با 4 گیگ رم منتشر شد

اخیرا انتشار نتایج بنچمارک پیکسل 3 لایت ایکس ال (Pixel 3 Lite XL) با 6 گیگابایت رم، بسیاری را شگفت‌زده کرد؛ زیرا تاکنون هیچ‌یک از گوشی های گوگل دارای این مقدار ظرفیت رم نبودند و 6 گیگ، رکورد تازه‌ای محسوب می‌شد. اما حالا اطلاعات متفاوتی به دست آمده است.

نتایج تازه‌ای از بنچمارک پیکسل 3 لایت ایکس ال در وب‌سایت گیک‌بنچ انتشار یافته و این‌بار محصول جدید گوگل، با 4 گیگ رم ظاهر شده است. دلیل اسم بردن از این دستگاه با پسوند «لایت» به کدنام آن بازمی‌گردد؛ چرا که معمولا گوگل، گوشی های میان‌رده‌ی در حال ساخت خود را با اسامی Bonito و Sargo یاد می‌کند.

نکته دیگر در مورد این غول اینترنتی، آن است علاقه‌ای به ارائه‌ گوشی های خود با پیکربندی مختلف ندارد. در واقع به ندرت پیش می‌آید که یک دستگاه را در دو نسخه با ظرفیت رم متفاوت عرضه کند و باید دید سرانجام، گوگل پیکسل ۳ لایت XL با چه مقدار حافظه رم راهی بازار خواهد شد.

به حال این بنچمارک‌گیری نیز مانند دفعه قبل، به وجود تراشه اسنپدراگون 710 در گوشی اشاره دارد. امتیاز ثبت شده اندکی پایین‌تر است؛ اما گوگل همواره به آندرکلاک کردن چیپست محصولاتش تمایل داشته و این می‌تواند نشانه‌ای از ادامه‌‌ی تلاش مهندسان کمپانی، برای دستیابی به سرعت کلاک ایده‌آل باشد (البته فراموش نکنید گیک بنچ تنها سرعت هسته‌های کوچک را گزارش می‌دهد که آن‌ها هم آندرکلاک شده نیستند).

همچنین امتیاز پایین‌تر، می‌تواند با کاهش ظرفیت رم دستگاه نیز مرتبط باشد؛ هرچند که گیک‌بنچ حساسیت چندانی نسبت به این فاکتور ندارد.

نتایج بنچمارک پیکسل 3 لایت ایکس ال

بنچمارک پیکسل 3 لایت ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگه چهار گیگ رم هیچی نیست