تولید انبوه گلکسی اس 10

سامسونگ تولید انبوه گلکسی اس 10 را آغاز کرده است

رسانه‌های کره‌ای می‌گویند سامسونگ، تولید انبوه گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را آغاز کرده است. البته این در شرایطی است که مدل‌های خاصی از این خانواده به تولید می‌رسند.

گزارش شده است که تولید انبوه گلکسی اس 10 سامسونگ، گوشی پرچمدار سال 2019 غول کره‌ای آغاز شده است. این کمپانی قرار است 20 فوریه (یکم اسفند) معرفی شود. پیش‌فروش آن نیز احتمالا ساعاتی پس از معرفی رسمی، انجام خواهد گرفت.

گفته می‌شود تولید انبوه گلکسی اس 10 در کارخانه‌های سامسونگ، در کره جنوبی آغاز شده است. تولید نسخه‌های بین‌المللی آن نیز در دیگر کارخانه‌های این کمپانی نیز، به طور همزمان شروع شده است. این می‌تواند به مشتریان اطمینان ببخشد که گوشی پیش‌خرید شده از سوی آن‌ها، به موقع به دستشان خواهد رسید. همچنین بعید به نظر می‌رسد تاخیری در زمان عرضه‌ی گوشی های خانواده Galaxy S10 صورت بگیرد.

تولید انبوه گلکسی اس 10 تنها مربوط به نسخه‌های 4G است

سامسونگ قصد دارد در کنار دو مدل اصلی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، از یک مدل اقتصادی به نام گلکسی اس 10 ای یا اس 10 لایت نیز پرده بردارید کند. اما این‌ها به کنار، یک مدل مجهز به فناوری 5G نیز در این خانواده وجود دارد که احتمالا گلکسی اس 10 ایکس نام خواهد داشت.

سه مدل اصلی با ظرفیت‌های رم و حافظه‌ی داخلی متفاوتی عرضه خواهند شد که بیشترین حافظه در آن‌ها، 1 ترابایت گزارش شده است. بنابراین در حالی که بیشترین ظرفیت ارائه شده توسط دیگر کمپانی‌ها تا بدین لحظه 512 گیگابایت است، سامسونگ می‌خواهد یک گام فراتر رفته و حافظه‌ای ترابایتی را ارائه کند. به نقل از رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ از 25 ژانویه (5 بهمن) تولید انبوه گلکسی اس 10 را در کارخانه‌های خود شروع کرده است.

البته این منابع اشاره دارند که سامسونگ در حال حاضر، تنها نسخه‌های 4G خانواده Galaxy S10 را تولید می‌کند. بنابراین تولید نسخه‌ی 5G گوشی‌های جدید سامسونگ در زمان دیگری انجام خواهد گرفت. از آنجایی که گفته می‌شود تعداد خیلی زیادی از این مدل ویژه به تولید نخواهد رسید، پس از حساسیت کم‌تری نسبت به مدل‌های 4G برخوردار است و سامسونگ نسبت به آن‌ها نگرانی ندارد. این گوشی‌ها زمانی عرضه خواهند شد که شرکت‌های مخابراتی، به صورت گسترده‌تری اقدام به ارائه سرویس‌های اینترنت 5G کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یک ترابایت حافظه!
    پرچمت بالاس ارباب