فیلترینگ

دادستان کل کشور: فیلترینگ برای کشور ضروری است

دادستان کل کشور گفت فیلترینگ برای کشور ضروری است و ابزاری برای امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود و به همین دلیل برای سالم‌سازی و جلوگیری از انحراف جوانان به آن نیاز داریم.

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور عنوان کرد امروزه هر گوشی موبایل به عنوان کانال دشمن محسوب می‌شود که اقشار مختلف جامعه به آن دسترسی دارند و دشمنان نیز از آن علیه نظام اسلامی اقدام‌های متعددی را انجام می‌دهند. در حال حاضر قانونی برای دفاع از حقوق عامه در کشور وجود ندارد و باید برای این موضوع اقدام‌های خوبی انجام شود.

دادستان کل کشور در ادامه افزود سوءمدیریت و بی‌تدبیری‌های مسئولان سهم زیادی در شکل‌گیری مشکلات اقتصادی داشته است. این سختی‌ها را برخی به صورت عمدی یا سهوی برای مردم به وجود می‌آورند. برای مقابله با جنگ اقتصادی کنونی به یک تیم اقتصادی قوی و حفظ وحدت نیاز داریم و برای شکست دشمن باید همانند سایر جنگ‌ها دست‌به‌دست هم دهیم. در همین رابطه قاضی‌ها و دادستان‌ها باید برای مبارزه با جنگ اقتصادی، مبارزه با مفسدان و تنظیم بازار به دولت کمک کنند.

فیلترینگ نیاز کشور است

دادستان کل کشور در ادامه افزود فیلترینگ برای کشور ضروری است و ابزاری برای امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود و به همین دلیل برای سالم‌سازی و جلوگیری از انحراف جوانان به آن نیاز داریم. در حال حاضر دشمن در فضای مجازی جنگ فرهنگی ایجاد کرده و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان مشکلات عمده کشور محسوب می‌شوند. برخی تصور می‌کنند فیلترینگ قدیمی شده است، اما این باور اشتباه بوده و برای جلوگیری از حضور جوانان در قتلگاه باید از آن استفاده کنیم.