کپشن اینستاگرام

معرفی و دانلود بهترین نرم افزارهای کپشن اینستاگرام

نوشتن کپشن خوب برای پست‌های اینستاگرام، یکی از رازهای دستیابی به موفقیت در این شبکه اجتماعی است. در ادامه به معرفی و دانلود بهترین نرم افزارهای کپشن اینستاگرام برای اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت.

بر اساس یک ضرب‌المثل قدیمی، یک تصویر از هزاران کلمه ارزشمندتر است. اما در اینستاگرام قضیه کمی تفاوت دارد. در این شبکه اجتماعی، عکسی به هزاران کلمه می‌ارزد که با متنی خوب همراه شده باشد! به عبارتی اگر برای یک پست اینستاگرام کپشن خوبی ننویسید، از ارزش آن کاسته خواهد شد. به همین دلیل در این مطلب با بهترین ابزارها و نرم افزارهایی که به تولید کپشن اینستاگرام کمک می‌کنند آشنا خواهیم شد.

بهترین نرم افزارهای کپشن اینستاگرام

یکی دیگر از مزیت‌‌های این برنامه‌ها علاوه بر کمک به تولید کپشن، راهنمایی به منظور انتخاب بهترین هشتگ‌ها است. یکی از اصلی‌ترین رمزهای افزایش بازدید و تعداد فالوور در این شبکه اجتماعی، انتخاب هشتگ‌های مناسب برای پست‌ها است. اگر در مقابل نام هر یک از برنامه‌های زیر واژه رایگان قید نشده باشد، به این معنی است که دانلود و نصب آن بدون هزینه انجام‌پذیر خواهد بود، اما برای دستیابی به همه قابلیت‌ها باید نسخه پریمیوم اپلیکیشن را خریداری کنید.

کپشن اینستاگرام

کاربران فارسی زبان، به نوشتن کپشن با متن انگلیسی علاقه زیادی دارند. این موضوع علاوه بر کمک به برقراری ارتباط با فالوورهای غیر ایرانی، یک پرستیژ خاص برایشان ایجاد می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم زبان پارسی را کنار نگذاشته و بعد از یافتن یک کپشن اینستاگرام به زبان انگلیسی با استفاده از نرم افزارهای زیر، ترجمه فارسی آن را نیز حتما قید کنید!

Caption Expert for Instagram

دانلود iOS

برنامه Caption Expert به کاربر اجازه می‌دهد کپشن اینستاگرام مورد نظرش را از بین دسته‌بندی‌های مختلف انتخاب کند. این نرم افزار بهترین کپشن‌های موجود را کامپایل کرده و همچنین متن‌هایی نیز از خود تولید می‌کند. دسته‌بند‌های اپلیکیشن Caption Expert شامل متن کتاب‌‌های مذهبی، نقل قول‌های کتاب‌ها، سخنان انگیزشی، سخنان بزرگان، حقیقت‌های خنده‌دار، متن موزیک‌ها و سخنان احساسی است.

در این برنامه به کاربر اجازه داده می‌شود متن دلخواه خود را نیز وارد کرده و نوشته‌های موجود را ویرایش کند. می‌توان با انتخاب یک سری کپشن اینستاگرام؛ برای خود یک لیست محبوب ایجاد کرد. توسعه‌دهنده به کاربران اجازه داده درباره ایجاد دسته‌بندی‌های جدید به منظور تولید متن پیشنهاد بدهند. اگر برای ایجاد کپشن پست اینستاگرام از ایده خالی شده‌اید، حتما از اپلیکیشن Caption Expert کمک بگیرید.

Captiona for Instagram

دانلود iOS (رایگان)

در نرم افزار Captiona کاربر قادر است به صورت دستی به دنبال یک کپشن اینستاگرام مناسب بگردد. کافی است کلمات کلیدی مورد نظرتان را وارد کنید تا بهترین متن‌های در ارتباط با آن کلمات معرفی شوند. به عنوان نمونه با نوشتن کلمه “inspiration”، تمامی کپشن‌های انگیزشی موجود در پایگاه داده نرم افزار نمایش داده خواهند شد.

مشکل این برنامه، نبود دسته‌بندی‌هایی مشخص به منظور تقسیم‌بندی کپشن‌ها و همچنین عدم امکان افزودن کپشن‌های دلخواه به صورت دستی است.

Captions for Instagram and Facebook Photos

دانلود Android (رایگان)

همانند اولین ابزار معرفی شده، در اینجا نیز یک منوی غنی با تقسیم‌بندی‌های مختلف وجود دارد. دسته‌بندی‌های موجود فراگیر بوده و به همین دلیل تقریبا هر متنی درونشان یافت خواهد شد. یکی دیگر از مزیت‌های نرم افزار اندرویدی Captions for Instagram and Facebook Photos، امکان لیست کردن کپشن‌های دلخواه (ستاره‌دار کردن موارد دلخواه) و همچنین دانلود متن‌ها در قالب یک فایل با پسوند txt است.

کاربران دوست‌دار به‌روز بودن، می‌توانند از بین کپشن‌های Latest (جدیدترین) و Popular (محبوب) دست به انتخاب بزنند. این برنامه رایگان به واسطه ارائه امکان نوشتن کپشن به صورت دستی، اشتراک‌گذاری مستقیم کپشن اینستاگرام با دیگران و وجود گستره‌ای از دسته‌بندی‌های مختلف، نیازهای کاربران را برآورده خواهد کرد.

Issa Caption

دانلود iOS (رایگان) | Android (رایگان)

مزیت Issa Caption در مقایسه با سه نرم افزار کپشن اینستاگرام قبلی، استفاده از یادگیری ماشینی و یک موتور استنتاج به منظور یافتن بهترین کپشن ممکن بر اساس تصاویر است. کافی است تصویر مورد نظرتان برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام را ابتدا در سرور اپلیکیشن بارگذاری کرده و کمی منتظر بمانید. بعد از اسکن شدن عکس، این برنامه یک کپشن اینستاگرام خوب ارائه خواهد کرد.

اگر از نحوه کار برنامه راضی بودید، از توسعه‌دهنده این نرم افزار رایگان حمایت کنید. می‌توانید از طریق سیستم اعتباری Issa Caption با نام Guap و به وسیله تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، از توسعه‌دهنده و در نتیجه آن بقای نرم افزار، پشتیبانی کنید.

ImageQuote

دانلود iOS

نرم افزار Image Quote ابزاری کاربردی به منظور ادغام کردن متن و تصویر است. از آنجایی که در اینستاگرام نمی‌توان بدون وجود یک فایل چندرسانه‌ای (عکس یا ویدیو)، یک متن خالی منتشر کرد، برای پست‌های متن محور، بهتر است نوشته دلخواه را در قالب یک تصویر اشتراک‌گذاری کنیم. گزینه‌های موجود در Image Quote به کاربر اجازه می‌دهند در صورت استفاده از سخنان بزرگان، نام گوینده را نیز در کنار متن ذکر کند.

در این ابزار مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌ها و قالب‌های پیش‌فرض به منظور نوشتن متن درونشان وجود دارد. می‌توان از طریق بارگذاری تصاویر، پس‌زمینه‌های دلخواه خود را نیز به اپلیکیشن اضافه کرد. حین کار با Image Quote قادر به تغییر فونت، تغییر میزان روشنایی و غلظت رنگ‌های تصویر و زیاد یا کم کردن کنتراست خواهید بود. همچنین می‌توان برای ایجاد افکتی جذاب، پس‌زمینه را به اندازه‌ای دلخواه یا به طور کامل محو کرد.

Capshun

دانلود iOS (رایگان) | Android (رایگان)

Capshun همچون اپلیکیشن Issa Caption، با آنالیز عکس، یک کپشن اینستاگرام مناسب ایجاد کرده و یک سری هشتگ برای آن معرفی می‌کند. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها کاری که می‌بایست برای تولید کپشن انجام بدهید، بارگذاری عکس مورد نظر است. در اپلیکیشن Capshun حتی می‌توان تصاویر لایو را نیز به منظور تولید کپشن بارگذاری کرد. متن‌ها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم شده و با انتخاب کاربر به صورت مستقیم در کلیپ بورد برای استفاده راحت‌تر، کپی خواهند شد.

CaptionPlus

دانلود Android (رایگان)

CaptionPlus نرم افزاری مناسب برای آراسته کردن پست‌های اینستاگرام و افزایش میزان بازدهی آن‌ها است. در این ابزار چهار منوی موضوع‌ها (Topics)، کپشن‌ها (Captions)، فید (Feed) و جستجو (Search) وجود دارد. در قسمت Topics می‌توان به دل دیتابیس نرم افزار زد و از بین موضوع‌‌‌های مورد نظر به دنبال یک متن دلخواه گشت. در قسمت Captions نیز می‌توان به شیوه‌ای دیگر یک کپشن اینستاگرام خوب پیدا کرد.

قسمت Feed با WittyFeed یکپارچه شده و از طریق آن می‌توان به داغ‌ترین و به‌روزترین اخبار دسترسی پیدا کرد. بخش Search به کاربر اجازه می‌دهد به صورت دستی به دنبال کپشن اینستاگرام دلخواهش بگردد.

Captions for Photos 2019

دانلود Android

برنامه Captions for Photos 2019 ترکیبی از کپشن‌های اینستاگرام در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌کند. در این نرم افزار ایجاد کپشن اینستاگرام، دسته‌بندی‌ها خیلی ریز و جزئی شده و عناوین مختلفی همچون شادی، احترام به خود، کپشن‌های جذاب و انگیزشی را شامل می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این برنامه «کپشن روز» (Caption of the Day) است. در Captions for Photos 2019 امکان جستجوی دستی نیز وجود دارد.

Auto Captions

دانلود iOS (رایگان) | Android (رایگان)

با نرم افزار رایگان Auto Captions نیز می‌توان به صورت خودکار برای عکس‌های خود یک کپشن مناسب پیدا کرد. این برنامه از هوش مصنوعی پشتیبانی کرده و به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌ها را از گالری انتخاب کند یا به صورت آنی از طریق دوربین یک تصویر جدید به ثبت برساند. بعد از بارگذاری تصویر، کپشن اینستاگرام ایجاد شده و آماده اشتراک‌گذاری خواهد بود.

دو قابلیت دیگر Auto Captions ارائه یک سری قالب پیش‌فرض به منظور نوشتن متن روی تصویر و همچنین پیشنهاد هشتگ‌های مرتبط با توجه به تصویر بارگذاری شده است.

Story Captions

دانلود Android (رایگان)

برنامه Story Captions ابزاری مخصوص تولید متن برای استوری‌های اینستاگرام است. برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها، در Story Captions خبری از دسته‌بندی متن‌ها نیست و به همین دلیل جستجو از بین کپشن‌های موجود در پایگاه داده برنامه کمی دشوار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*