بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و تناسب اندام در سال 2019

با استفاده از بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و تناسب اندام می‌توان از گوشی هوشمند خود، ابزاری مفید برای دستیابی به سلامتی ساخت. در این مطلب با بهترین نرم افزارهای کاهش وزن اندروید و آی او اس آشنا شده و آن‌ها را دانلود می‌کنیم.

عدم استفاده صحیح از گوشی هوشمند، سبب تنبلی و چاقی می‌شود! برخی افراد، روزانه چند ساعت را مشغول خوردن تنقلات، در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها می‌گذارنند! اما گوشی های هوشمند در ذات خود مضر نیستند، بلکه برخی کاربران نحوه صحیح استفاده از آن‌ها را نمی‌دانند. به کمک اپلیکیشن های کاهش وزن قادر خواهیم بود گجت الکترونیکی به ظاهر مضر خود را تبدیل به ابزاری فوق‌العاده برای رسیدن به تناسب اندام کنیم.

دانلود بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن 2019

یک اپلیکیشن تناسب اندام و کاهش وزن مناسب می‌تواند در نقش مربی کاربر ظاهر شده و وی را برای رسیدن به اهدافش راهنمایی کند. اگر تاکنون تلاش‌هایتان برای کاهش وزن به در بسته خورده است، این برنامه‌های موبایل را امتحان کنید.

Lose It

دانلود Android | iOS

برنامه !Lose It، ابزاری سرراست و ساده به منظور کنترل وزن بدن است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان میزان غذای دریافتی در هر روز را ردیابی کرد تا حساب و کتاب آن از دستتان خارج نشود. یکی از دلایل قرارگیری !Lose It در زمره بهترین بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن توانایی محاسبه کالری تمام مواد غذایی است که در طول روز مصرف می‌کنید. اطلاعات مورد نیاز، در قالبی زیبا، ساده و قابل فهم در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت.

در این نرم افزار یک بارکدخوان نیز به منظور کمک به دریافت اطلاعات مفید درباره مواد غذایی مختلف وجود دارد. !Lose It بر اساس فعالیت‌های کاربر یک چارت ایجاد کرده و به وی اجازه می‌دهد در مسیر کاهش وزن، با دوستانش به رقابت بپردازد. بر اساس هدفی که در سر دارید، برنامه‌ای خاص توسط اپلیکیشن پیش پایتان قرار خواهد گرفت.

مزیت فوق‌العاده این برنامه در مقایسه با بسیاری از نرم افزارهای محاسبه کالری غذاها، داشتن قابلیت تشخیص هوشمند است، به همین دلیل نیازی به وارد کردن نام و مشخصات غذاها به صورت دستی به منظور تعیین میزان انرژی و چربی آن‌ها نخواهد بود. استفاده از برنامه در حالت عادی رایگان است، اما می‌توان با خرید اشتراک، به ابزارهای حرفه‌ای‌تر آن نیز دسترسی پیدا کرد.

SparkPeople

دانلود Android | iOS

یکی دیگر از بهترین بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن در حال حاضر، SparkPeople است. از نظر مجموعه ابزارهای گردآوری شده، این برنامه تقریبا شبیه به !Lose It بوده و بیشتر قابلیت‌های پایه‌ای یک نرم افزار کاهش وزن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کلیدی‌ترین ویژگی SparkPeople، یکپارچگی انجمن آن تلقی می‌شود.

در جامعه گسترده اعضای این نرم افزار می‌توان با دیگران ارتباط برقرار کرد و از آن‌ها سوالاتی پرسید. فراهم شدن امکان یادگیری مسائل مختلف از افراد متخصص، پیدا کردن انگیزه با دیدن موفقیت‌های دیگر افراد در مسیر کاهش وزن، اشتراک‌گذاری نحوه پیشرفت خود برای تشویق دیگران یا دریافت تشویق آن‌ها، از جمله مزیت‌های فعالیت در انجمن کاربران اپلیکیشن SparkPeople است. در این پلتفرم غنی، مجموعه‌ای وسیع از مقاله‌های علمی و آموزش وجود داشته و با گشت و گذار در آن‌، به نکات ریز و درشتی درباره چگونگی دستیابی به حداکثر سلامت جسمانی دست خواهید یافت.

درون اپلیکیشن می‌توان به مربی‌ها پیام داد یا در برنامه‌های مخصوص افراد تازه‌کار شرکت کرد. علاوه بر این موارد، SparkPeople با ابزارهای مفیدی همچون ردیابی کالری غذاها و برنامه‌ریز وعده‌های غذایی همراه شده است. دانلود و نصب برنامه رایگان است، هر چند می‌توان با خرید اشتراک، دسترسی‌ به قابلیت‌های ویژه را فراهم کرد.

MyFitnessPal

دانلود Android | iOS

اپلیکیشن MyFitnessPal برای کاربرانی که به سایر برنامه‌های موبایل به منظور دستیابی به سایر اهداف همچون شمردن گا‌م‌ها تکیه می‌کنند، ایده‌آل است. می‌توان حساب کاربری خود در دیگر اپلیکیشن های کاهش وزن و تناسب اندام را در اینجا یکپارچه کرد و با همگام‌سازی داده‌ها، به اطلاعات خوبی درباره وضعیت تغذیه و سلامت خود دست یافت.

برنامه MyFitnessPal از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی همچون MapMyFitness ،Runkeeper ،Strava ،Runtastic ،Misfit ،Withings و HealthKit پشتیبانی می‌کند. داشتن رابط کاربری ساده و سرراست سبب می‌شود دست پنجره نرم کردن با مجموعه داده‌های جمع‌آوری شده از بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و تناسب اندام مختلف، کار دشواری نباشد.

MyFitnessPal فقط به سایر برنامه‌ها متکی نبوده و قابلیت‌های پیش‌فرض مفیدی همچون دستور پخت غذاهای سالم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، امکاناتی همچون انجمن کاربران، امکان رقابت با دیگران از طریق اشتراک‌گذاری اطلاعات خود، ایجاد چارت‌، دریافت خلاصه‌ای از وضعیت تغذیه و سلامت بر اساس انبوهی از داده‌ها، مشاهده تکنیک‌ها و راز و رمزهای سلامتی و اشتراک‌گذاری اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند. مجددا استفاده از برنامه رایگان است، اما می‌توان در صورت تمایل برای دستیابی به قابلیت‌های بیشتر، اشتراک آن را خریداری کرد.

HealthifyMe

دانلود Android | iOS

از جمله بهترین بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اندروید و آی او اس، می‌توان HealthifyMe را نام برد. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد روال کاهش وزن خود را مستند کرده و اطلاعاتی درباره مواد غذایی مصرف شده به دست بیاورد. این برنامه بر اساس هدف کاربر، باید و نبایدها را به او متذکر می‌شود.

با استفاده از نرم افزار HealthifyMe می‌توان میزان پروتئین، فیبر و دیگر مواد مغذی خوردنی‌های مختلف را محاسبه کرد. به این ترتیب بهتر می‌توان برنامه‌ریزی غذایی روزانه مفیدی داشت. به عنوان نمونه، ورزشکارانی که می‌دانند باید در هر روز، چه میزان خاصی پروتئین دریافت کنند، می‌توانند از قابلیت‌های HealthifyMe بهره ببرند.

برنامه HealthifyMe در طول روز نوشیدن آب را به کاربر یادآور شده و به وسیله نمایش یک‌سری پیام، سایر نکات چگونگی دستیابی به سلامت جسمانی بالا همچون ورزش کردن را نیز به کاربر یادآوری می‌کند. در این اپلیکیشن، برنامه‌هایی جامع و حساب پس داده، برای دستیابی به حداکثر سلامتی وجود دارند. برای در اختیار داشتن همه قابلیت‌های برنامه مجبور به خرید اشتراک آن هستید.

WeightFit

دانلود Android | iOS

برخلاف سایر بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن معرفی شده تا اینجا، WeightFit کاملا رایگان است. این یک اپلیکیشن داده محور، برای ردیابی وزن بوده و برای افرادی که به جزئیات توجه زیادی دارند، طراحی شده است. در این برنامه همه اطلاعات ریز و درشتی که کاربر باید در مسیر کاهش وزن به آن‌ها اشراف داشته باشد، در یک رابط کاربری سرراست در اختیارش قرار خواهند گرفت.

برنامه WeightFit در قالب یک سری چارت و آمار، اطلاعات مفیدی همچون متوسط تغییرات وزن و BMI را نشان می‌دهد. این نرم افزار موبایل را می‌توان با Google Fit همگام‌سازی کرد.

Google Fit / Apple Health

دانلود Google Fit (اندروید) | Samsung Health (اندروید)

در سیستم عامل‌های جدیدتر پلتفرم اندروید و آی او اس و همچنین برخی نسخه‌های اندرویدی سفارشی‌سازی شده توسط گوشی‌سازان، ممکن است اپلیکیشن های کاهش وزن به صورت پیش‌فرض نصب شده باشند. در گوشی های مجهز به اندروید خالص، این برنامه Google Fit است. سامسونگ در اندروید سفارشی‌سازی شده خود، نرم افزار Samsung Health را ارائه می‌کنند. نرم افزار کاهش وزن و تناسب اندام پیش‌فرض آیفون‌ها و آیپدها، Apple Health است.

مزیت آن‌ها در مقایسه با سایر بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن، یکپارچه شدن با سیستم عامل است. این ابزارهای پیش‌فرض قابلیت‌های پایه‌ای و مهم دیگر اپلیکیشن‌های کاهش وزن، تناسب اندام و ردیابی سلامتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اپلیکیشن های کاهش وزن پیش‌فرض کاملا رایگان بوده و از نظر رابط کاربری و پوسته، تطابق بهتری با رابط کاربری سیستم عامل دارند.

ردیابی تعداد گام‌های برداشته و میزان کالری سوزانده شده در کنار امکان رقابت با دیگر کاربارن در مسیر دستیابی به سلامت جسمانی همچون کاهش وزن، جزو قابلیت‌هایی است که بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن یاد شده در بالا به کاربران ارائه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی خوب خدایی
    ممنون