رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در دی 97 اعلام شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در دی ماه 97 منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با انتشار این گزارش، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را معرفی کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جدیدترین لیست رده بندی کیفی خودروهای داخلی برای دی ماه 97 را منتشر کرده است که بر اساس آن، میزان تولید و کیفیت خودروهای تولید داخل کشور در ماه اخیر مشخص شده است. طبق این گزارش، در دی ماه 1397 تعداد 36 هزار و 596 دستگاه خودرو در داخل کشور تولید شده که 99 درصد آن به خودروهای گروه سبک و 1 درصد به خودروهای گروه سنگین مربوط می‌شود. خودروهای تولید شده در ماه اخیر شامل 52 مدل خودروی سبک و 12 مدل خودروی سنگین هستند.

در گروه سبک و بخش خودروهای وانت، خودروی وانت پیکاپ فوتون دیزلی جدید و وانت تندر با دریافت 3 ستاره کیفی، بالاترین کیفیت را از آن خود کرده‌اند و وانت نیسان و وانت مزدا کارا 2000 دو کابین با یک ستاره، پایین‌ترین کیفیت را دارند.

در بخش خودروهای سواری، خودروهای پژو 2008، مزدا 3 نیو، گرند ویتارا، هیوندای آی 20، کیا سراتو، هیوندای اکسنت، هاوال اچ 2، بسترن بی 30، چانگان سی اس 35، تندر 90 پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، پارس تندر، پژو 207 اتوماتیک، تندر 90 پلاس و پژو 207 در رده‌های مختلف قیمتی با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت را به خود اختصاص دادند. خودروهای پراید، تیبا، ساینا، پژو 405، پژو پارس، سمند، سورن و ام وی ام 315 با دریافت 2 ستاره، کمترین کیفیت را در میان خودروهای سواری تولیدی در این ماه داشتند. در مجموع، کیفیت خودروها در این ماه تغییر خاصی نسبت به ماه گذشته نکرده و فقط خودروی دنا موفق شده در این ماه 3 ستاره کسب کند، در حالی که در آذرماه فقط 2 ستاره دریافت کرده بود.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

در گروه خودروهای سنگین نیز کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیونت هیوندای HD65، کشنده ولوو FH500، کشنده اسکانیا G410 و ون مسافری وانا با دریافت 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت را به خود اختصاص دادند. در ادامه، جدول کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در دی ماه 97 و مقایسه آن با ماه قبل را مشاهده می‌کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – 1 تا 30 دی 97

گروه سبک – بخش خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه سبک – بخش خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی