هواوی پی 30

هواوی پی 30 در تاریخ 26 مارس معرفی خواهد شد

غول تکنولوژی چین قصد دارد گوشی جدید هواوی پی 30 پرو را در 26 مارس معرفی کند. به نظر می‌رسد گوشی Huawei P30 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد.

آخرین گوشی هوشمند از سری P هواوی که در نمایشگاه فناوری بارسلونا مشاهده شد، هواوی پی 10 نام دارد. با این که شرکت چینی هواوی در سال گذشته در نمایشگاه MWC حضور داشت، اما زمان معرفی هواوی پی 20 را برای یک رویداد جداگانه که در ماه مارس برگزار شد، قرار داد.

آنر در اوایل سال جاری میلادی برای راه‌اندازی گوشی آنر ویو 20 به اروپا رفت و هم اکنون به نظر می‌رسد هواوی هم قصد دارد برای معرفی هواوی پی 30 به اروپا برود؛ این موضوع در گذشته توسط یکی از مدیران غول تکنولوژی چین اعلام شد و هم اکنون هم به تایید شرکت رسیده است.

اگر چه هنوز هیچ گزارشی مبنی بر دعوت رسمی وجود ندارد، اما یکی از ویدیوهایی منتشرشده در ویبو نشان می‌دهد که هواوی قصد دارد گوشی Huawei P30 را در تاریخ 26 دسامبر (6 فروردین ماه) و در شهر پاریس معرفی کند.

زمان معرفی گوشی هواوی پی 30

با این که اطلاعات زیادی درباره گوشی جدید هواوی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این دستگاه جدید همانند پی 20 در سه مدل با نام‌های هواوی پی 30 لایت، هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو عرضه شود.

این گزارش جدید اطلاعات زیادی منتشر نکرده است، اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که هواوی پی 30 پلاس با صفحه نمایش آمولد و وضوح 1080×2340 پیکسل، دوربین سه‌گانه در Huawei P30 و همچنین چهار سنسور دوربین در Huawei P30 Pro عرضه خواهد شد.

تمام مدل‌های گوشی جدید هواوی از جدیدترین سیستم عامل گوگل و حتی چیپست هواوی یعنی کایرین 980 برخوردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وسط عید تا ببینیم چی میکنه این غول گوشی