گوشی ال جی V50

عکس تبلیغاتی گوشی ال جی V50 نمایشگر ثانویه و 5G را تایید می‌کند

عکس تبلیغاتی گوشی ال جی V50 که در اینستاگرام منتشر شده، نمایشگر ثانویه و اتصال 5G در این گوشی را تایید می‌کند. ال جی وی 50 تینکیو در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون معرفی خواهد شد.

ال جی امروز در حساب اینستاگرامی خود پستی را منتشر کرد که در آن از عبارت «گوشی هوشمند بی‌نظیر 5G که می‌توانید روی آن حساب کنید» استفاده شد. ظاهرا این کمپانی با همکاری شرکت مخابراتی اسپرینت، می‌خواهد اتصال 5G را با گوشی ال جی V50 خود به مشتریانش ارائه کند.

گوشی ال جی V50

عکس تبلیغاتی ال جی وی 50

مشخصات گوشی ال جی V50

این برند کره‌ای می‌گوید گوشی ال جی V50 از یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین یک محفظه بخار اختصاصی که می‌تواند از مشکلات داغی بیش از حد گوشی جلوگیری کند و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 که در عملکرد 45 درصد قدرتمندتر از اسنپدراگون 845 سال گذشته است را نیز می‌توان در این گوشی یافت. اما در جدیدترین عکس منتشر شده از این گوشی، به نظر می‌رسد یک وسیله‌ی جانبی را می‌توان دید!

حدود یک ماه پیش بود که شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی ال جی از یک نمایشگر ثانویه‌ی انتخابی برای یکی از گوشی‌های پرچمدارش به گوش می‌رسید. در این زمان، دیوایسی که از چنین نمایشگری بهره‌مند می‌شد، ال جی جی 8 به نظر می‌رسید. اما آیا سوژه واقعا یک وسیله‌ی جانبی است؟ این نمایشگر ثانویه می‌تواند تجربه‌ی یک گوشی تاشو را به کاربر ارائه کند، این درحالیست که گلکسی فولد سامسونگ که به تازگی معرفی شده، به معنای واقعی چنین قابلیتی را در بر می‌گیرد. از آنچه که در عکس تبلیغاتی بالا دیده می‌شود، به نظر می‌رسد این نمایشگر ثانویه برای استفاده در گوشی ال جی وی 50 در نظر گرفته شده است.

اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، وسیله‌ی جانبی مذکور احتمالا می‌تواند چیزی شبیه به یک فلیپ کاور باشد. این وسیله جانبی می‌تواند در حالی تجربه‌ی استفاده از یک نمایشگر اضافی را به کاربر دهد که برای داشتن آن نیازی به هزینه‌ی زیاد نیست. البته این نخستین باری نیست که چنین چیزی را می‌بینیم. گوشی جدید ال جی با نمایشگر ثانویه جانبی‌اش چیزی شبیه به زد تی ای اکسون ام را همراه با طراحی بهتر و حاشیه‌های صفحه کمتر ارائه می‌کند.

گوشی ال جی V50

تا چند روز دیگر می‌توانیم به طور دقیق‌تر با گوشی ال جی V50 ، مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن آشنا شویم. ال جی قرار است این گوشی را در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون معرفی کند. گفته می‌شود قیمت این گوشی فراتر از 1000 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این که بخش موبایل LG ضرر ده شده اما همچنان پرقدرت ادامه میده