گوشی آلکاتل 3

گوشی های سری آلکاتل 3 و آلکاتل 1 اس با نمایشگر بزرگ و قیمت مقرون به صرفه معرفی شدند

گوشی های سری آلکاتل 3 (Alcatel 3) و آلکاتل 1 اس (Alcatel 1S) با نمایشگر بزرگ و قیمت مقرون به صرفه در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شدند. اینطور که پیداست، این شرکت از تبلت آلکاتل 3 تی 10 هم با قیمت مناسب رونمایی کرده است.

آلکاتل و TCL، همواره متعهد به ارائه طیف وسیعی از محصولات مقرون به صرفه هستند و در سال جاری هم تفاوتی در عملکردشان مشاهده نشد. اینطور که پیداست، این برند توانسته سه گوشی هوشمند مقرون به صرفه و یک تبلت با قیمت مناسب معرفی کند؛ آن‌ها سعی کرده‌اند تا امکانات اساسی را در محصولات خود به کارگیری کنند.

گوشی آلکاتل 3 – (Alcatel 3)

گوشی آلکاتل 3

بر اساس اطلاعات منتشرشده، گوشی هوشمند آلکاتل 3 به عنوان یکی از مدل‌های اصلی به حساب می‌آید که از نظر مشخصات داخلی و ظاهری می‌تواند بر روی نظر خریداران تاثیرگذار باشد.

این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایش 5.9 اینچ سوپر فول ویو با وضوح 720×1560 پیکسل با حاشیه بسیار کم و ناچ قطره آب که در بالای نمایشگر حاوی سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی‌ست، مجهز شده است.

گوشی آلکاتل 3 در بخش عقب از جنس پلاستیک شیشه‌ای بوده و می‌تواند اثر انگشت را به خوبی جذب کند، همچنین این دستگاه در دو تنوع رنگ گرادینت Blue-Purple و Black-Blue مشاهده خواهد شد.

گوشی جدید آلکاتل دارای اسکنر اثر انگشت در بخش عقب، تشخیص چهره کلیدی و قابلیت تنظیم دوربین دوگانه بوده که شامل یک سنسور 13 مگاپیکسل اصلی (امکان افزایش قدرت تا 16 مگاپیکسل از طریق نرم افزار وجود دارد) به همراه یک سنسور 5 مگاپیکسل دیگر است؛ هر دو سنسور با پیشرفت‌های هوش مصنوعی همراه هستند.

گوشی هوشمند Alcatel 3 دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 439 همراه سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو (بروزرسانی اندروید 9 پای در سه ماه دیگر منتشر می‌شود) بوده و قدرت خود را از باتری 3500 میلی‌آمپر تامین می‌کند.

کسانی که تمایل دارند مبلغ بیشتری پرداخت کنند، می‌توانند گوشی هوشمند را با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم با قیمت 189 یورو (214 دلار) در اروپا خریداری کنند، همچنین یک مدل با 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 3 گیگابایت رم با قیمت 159 یورو (180 دلار) هم در دسترس خواهد بود. فروش هر دو مدل در سه ماهه دوم سال جاری آغاز می‌شود، اگر چه هیچ ربطی به عرضه دستگاه در ایالات متحده آمریکا ندارد.

گوشی آلکاتل 3 ال – (Alcatel 3L)

گوشی آلکاتل 3

در صورتی که گوشی آلکاتل 3 برای شما گران قیمت است، یک مدل ارزان قیمت دیگر با نام آلکاتل 3 ال هم در دسترس خواهد بود.

این مدل به طور چشمگیری با مدل معمولی شباهت دارد، اما به جای پنل براق، دارای پنل پلاستیکی با رنگ متالیک است. گوشی Alcatel 3L برخلاف گوشی Alcatel 3 فاقد رنگ گرادینت بوده و با رنگ‌های آبی متالیک و مشکی آنتراسیت عرضه خواهد شد.

آلکاتل سعی کرده است به دلیل ارائه یک دستگاه مقرون به صرفه و کاهش هزینه‌ها از تراشه اسنپدراگون 429 به جای اسنپدراگون 439 استفاده کند؛ تنها اندکی قدرت دستگاه کاهش پیدا کرده است.

گوشی آلکاتل 3 ال با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت، همچنین در اوایل سه ماهه دوم سال جاری میلادی با سیستم عامل اندروید 9 پای عرضه می‌شود. اینطور که پیداست، خرید این دستگاه برای کاربران اروپا در حدود 139 یورو (157 دلار) هزینه خواهد داشت.

گوشی آلکاتل 1 اس – (Alcatel 1S)

گوشی آلکاتل 3

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، گوشی آلکاتل 1 اس به عنوان ارزان قیمت‌ترین محصول جدید شرکت به حساب می‌آید. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با نسبت ابعاد تصویر 9:18 بوده که نشان‌دهنده اندکی ضخامت بالای پنل است و فاقد ناچ خواهد بود. گوشی آلکاتل 3 ال دارای پنل پشت از جنس پلاستیک با رنگ متالیک است.

گوشی Alcatel 1S از سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسل برخوردار است، همچنین دارای یک سنسور 13 مگاپیکسل با وضوح بالا در بخش عقب بوده که از طریق نرم افزار تا 16 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت؛ لازم به ذکر است که این دستگاه دارای سنسور 2 مگاپیکسل بوده و توانایی سنجش عمق و شبیه‌سازی تصاویر بوکه را هم دارد.

آلکاتل 1 اس با این که مقرون به صرفه است، اما دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی‌ست. این دستگاه جدید شرکت آلکاتل به تراشه هست هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز مجهز بوده و برخلاف سایر مدل‌ها، قدرت خود را از باتری 3060 میلی‌آمپر با سیستم عامل اندروید 9 پای تامین می‌کند.

به نظر می‌رسد فروش گوشی آلکاتل 1 اس در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی در سراسر اروپا خواهد بود، هزینه دستگاه 109 یورو (123 دلار) بوده و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود.

تبلت آلکاتل 3 تی 10 – (Alcatel 3T 10 Tablet)

گوشی آلکاتل 3

محصول نهایی که امروز توسط شرکت آلکاتل معرفی شد، یک تبلت مقرون به صرفه با نام Alcatel 3T 10 است. همانطور که از نام تبلت هم مشخص است، ما شاهد صفحه نمایش 10 اینچ IPS خواهیم بود که دارای بلندگوهای دوگانه در بخش جلو بوده و همچنین قدرت خود را از باتری 4080 میلی‌آمپر دریافت می‌کند.

همانند بیشتر دستگاه‌های اندرویدی با سیستم عامل اندروید 9 پای و همچنین قابلیت یکپارچه‌سازی دستیار گوگل همراه خواهد بود. این تبلت دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است، اما اطلاعاتی درباره تراشه پردازنده در دسترس نیست.

آلکاتل در این تبلت به شدت بر مصرف رسانه‌ها متمرکز است، به طوری که یک ایستگاه صوتی اختیاری ایجاد کرده که می‌تواند به تبلت متصل شود. تبلت جدید آلکاتل همانند بلندگوی قابل حمل بوده و توانایی پخش موزیک بدون توقف را تا 7 ساعت خواهد داشت، همچنین امکان پخش فایل های مدیا از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت micro USB و اسلات کارت microSD وجود دارد.

کسانی که به آلکاتل 3 تی 10 علاقه‌مند هستند، می‌توانند آن را اواخر سال جاری میلادی با قیمت 179 یورو (203 دلار) در سراسر اروپا خریداری کنند. در صورتی که شما به قابلیت ایستگاه صوتی علاقه داشته باشید، امکان خرید دستگاه با قیمت 229 یورو (259 دلار) وجود دارد. لازم به ذکر است که این تبلت همانند گوشی های هوشمند، در ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*