گوشی سونی

نمونه آزمایشی گوشی 5G سونی در کنگره جهانی موبایل به نمایش درآمد

کمپانی سونی با به نمایش گذاشتن یک پروتوتایپ در MWC 2019، به عرصه‌ی تکنولوژی ارتباطی 5G قدم نهاد. البته هنوز مشخص نیست که نمونه آزمایشی گوشی 5G سونی ، چه زمانی به یک محصول تجاری تبدیل خواهد شد.

کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا جریان دارد و بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، به معرفی سخت افزارها و فناوری‌های آینده خود در این رویداد پرداخته‌اند. علاوه بر گوشی های منعطفی که کمپانی‌های سامسونگ و هواوی معرفی کردند، تکنولوژی 5G نیز بستری برای ابراز وجود بازیگران این عرصه؛ از جمله شیائومی، هواوی، اوپو و ال جی بود. البته نمونه آزمایشی گوشی 5G سونی نیز به نمایش درآمد.

بنابر گزارش وب‌سایت Pocket-lint، این دستگاه هم در غرفه سونی و هم در غرفه کوالکام وجود داشت؛ اما ظاهرا آینه‌ تمام‌نمایی از محصول نهایی که به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید نیست و سونی هم تاریخ عرضه‌ی گوشی 5G خود را اعلام نکرده است.

نمونه آزمایشی گوشی 5G سونی

«آدام مارش» یکی از اعضای تیم ارتباطات جهانی سونی نیز این گوشی را نه یک محصول تجاری؛ بلکه نمونه‌ای آزمایشی برای تست شبکه توصیف کرد. او اظهار داشت که سونی در حال امتحان کردن انواع مختلفی از سخت افزارها است، تا دریابد در صورت دور کردن یک آنتن از مکانی مشخص، چه اتفاقی خواهد افتاد.

فعلا از نمونه آزمایشی گوشی 5G سونی با نام AG-1 یاد می‌شود. مارش توضیح داد که این کمپانی به شدت درگیر تکنولوژی 5G است و عدم ارائه‌ی یک محصول تجاری، به معنای غفلت سونی از این حوزه نیست. او همچنین وعده‌ی عرضه‌ی چنین دستگاهی را در آینده نزدیک داد.

هرچند «آینده نزدیک» تعریف دقیقی ندارد؛ اما عرضه‌ی گوشی 5G سونی در سال جاری میلادی محتمل است. این اتفاق می‌تواند در نمایشگاه IFA 2019 که در ماه سپتامبر (تابستان) برگزار می‌شود رخ دهد. چنین دستگاهی احتمالا به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام و مودم X50 5G تجهیز خواهد شد.

باید دید گوشی 5G سونی، نسخه جدیدی از گوشی تازه معرفی شده‌ی اکسپریا 1 خواهد بود یا یک دستگاه کاملا متفاوت. در مورد این نمونه آزمایشی که باید گفت، دارای صفحه نمایشی با نسبت تصویر 21 به 9 و حاشیه فوقانی باریکی است؛ اما حاشیه پایینی آن پهنای به مراتب بیشتری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحی های سونی رو دوست دارم