گوشی گلکسی ای 60

گوشی گلکسی ای 60 با چیپست اسنپدراگون 675 و دوربین سه‌گانه معرفی خواهد شد

اینطور که پیداست، گوشی گلکسی ای 60 به چیپست اسنپدراگون 675 و دوربین سه‌گانه مجهز است. گوشی Galaxy A60 یکی دیگر از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ بوده که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

گلکسی ای 10، ای 30 و ای 50 جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ هستند که معرفی شده‌اند، اما این سری از محصولات دارای مدل‌های دیگری با نام گلکسی ای 40 و گلکسی ای 90 هم هستند.

به نظر می‌رسد گوشی میان رده گلکسی ای 60 همانند گلکسی ای 50 از صفحه نمایش 6.7 اینچ سوپر آمولد Infinity-U و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار است.

شرکت سامسونگ به منظور کاهش هزینه‌ها، بخش عقب دستگاه را از جنس پلاستیک شفاف (سامسونگ از واژه Glasstic استفاده می‌کند) طراحی کرده است، اما خوشبختانه غول تکنولوژی کره جنوبی چیزی از قابلیت‌های دوربین کم نکرده است.

گوشی گلکسی ای 60

ظاهرا گوشی گلکسی ای 60 در گوشه سمت چپ قسمت بالا دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اولیه 32 مگاپیکسل، یک سنسور اختصاصی عمق 5 مگاپیکسل و سنسور 8 مگاپیکسل واید است، اما برخی گزارش‌های جدید حکایت از مجهز بودن این گوشی هوشمند به سنسور اولیه 35 مگاپیکسل دارند. مشخصات منتشرشده نشان می‌دهند که طرفداران دوربین سلفی از سنسور 32 مگاپیکسل استفاده خواهند کرد.

رندر منتشرشده نشان می‌دهد که این دستگاه در قسمت پایین به پورت USB Type-C مجهز بوده که در اطراف آن هم جک 3.5 میلی‌متری، میکروفون و اسپیکر وجود دارد. دکمه‌های پاور و حجم صدا در سمت راست گلکسی ای 60 قرار دارند.

گلکسی ای 60

گوشی گلکسی ای 60 دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 675 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 8 گیگابایت رم خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI و همچنین باتری 4500 میلی‌آمپر مجهز باشد.

در حال حاضر شیوه قیمت‌گذاری دستگاه Galaxy A60 توسط سامسونگ مشخص نیست، اما خبرها نشان می‌دهند که در ماه آینده یک مراسم راه‌اندازی برگزار خواهد شد؛ هنگامی که این اتفاق رخ دهد، قطعا عرضه این گوشی هوشمند قبل از اروپا و سایر نقاط جهان، به کشور هند محدود می‌شود.