بسته های بلندمدت اینترنت موبایل

وزیر ارتباطات به حذف بسته های بلندمدت اینترنت موبایل واکنش نشان داد

وزیر ارتباطات خبر حذف بسته های بلندمدت اینترنت موبایل را تایید کرد و گفت ظرف مدت 48 ساعت تمامی این بسته های اینترنتی به حالت اولیه بر خواهند گشت.

در روزهای گذشته اپراتورهای تلفن همراه بسته های بلندمدت اینترنت موبایل را حذف کرده‌ا‌ند. به بیانی دیگر بسته‌های اینترنت چند ماهه این اپراتورها حذف شده یا میزان حجم آن‌ها تغییر یافته است. اپراتورها نیز این تغییرات را در قالب پیامک به مشترکان خود اعلام کرده‌اند که اعتراض آن‌ها را به همراه داشت. گفتنی است علاوه بر حذف و تغییر حجم بسته های بلندمدت اینترنت موبایل، مدتی قبل قیمت بسته‌های اینترنت اپراتورها نیز افزایش پیدا کرده بود.

اپراتورها همواره افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت را تکذیب کردند و دلیل تغییرات به وجود آمده را متفاوت بودن بسته‌های جدید عنوان کردند. برای مثال ایرانسل در خصوص تغییر تعرفه خدمات خود عنوان کرد:

این تغییرات در راستای بهینه‌سازی خدمات در حال ارائه به مشترکان و همچنین پردازش الگوی مصرف مشترکان و مشتری‌مداری با ارائه بسته‌های منطقی و منطبق با نیاز مشترکان تهیه و ارائه می‌شود.

بسته های بلندمدت اینترنت موبایل

بسته های بلندمدت اینترنت موبایل برمی‌گردند

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد و در صفحه توییتری خود نوشت گزارشی در خصوص حذف بسته های بلندمدت اینترنت موبایل دریافت کرده‌ام که پس از بررسی متوجه شدم این موضوع صحت دارد. به همین منظور دستور داده شد تا ظرف مدت 48 ساعت تمامی این بسته‌ها به حالت اولیه برگردد. آذری جهرمی در پایان تاکید کرد بهتر است اپراتورها به جای افزایش تعرفه، همواره سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام ایرانسل بسته ۵ گیگ ۶صبح تا۱۲ ظهر با قیمت 2000 تومن رو حذف کرده به جاش 4 گیگ ۶ صبح تا ۱۲ ظهر رو با قیمت 5500 آورده خدایی ما نمیدونیم با این افزایش ۳ برابری چجوری بسته بخریم.

  2. سلام ایرانسل بسته ۵ گیگ ۶صبح تا۱۲ ظهر با قیمت 2000 تومن رو حذف کرده به جاش 4 گیگ ۶ صبح تا ۱۲ ظهر رو با قیمت 5500 آورده خدایی ما نمیدونیم با این افزایش ۳ برابری چجوری بسته بخریم.

  3. این واکنش هاش چرا عملی نمیشه

  4. ولی هنوز راه هست به اون جا برسیم