سانگ‌ یانگ کوراندو

نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو به همراه مدل الکتریکی در نمایشگاه ژنو رونمایی شد

نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو (Ssangyong Korando) و مدل الکتریکی آن در نمایشگاه ژنو معرفی شد. نسل چهارم سانگ یانگ نسبت به گذشته بزرگ‌تر، اسپرت‌تر و باکیفیت‌تر شده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو کره‌ای را بررسی می‌کنیم.

نسل چهارم کراس اوور سانگ‌ یانگ کوراندو و مدل الکتریکی آن با هدف عرضه در بازارهای اروپایی در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به معرض نمایش درآمد. طراحی این خودرو بر اساس کانسپت SIV-2 که در سال 2016 رونمایی شده بود، انجام شده است که البته طراحی آن کمی متفاوت به نظر می‌رسد. سانگ‌ یانگ کوراندو و نسخه الکتریکی آن نسبت به نسل‌های قبل کمی بزرگ‌تر شده و طول، عرض و فاصله دو محور آن افزایش پیدا کرده است، هرچند در طراحی جدید ارتفاع آن را کاهش داده‌اند.

نسل جدید کراس اوور سانگ‌ یانگ کوراندو به دلیل برخورداری از تغییرات جدیدی که برای آن در نظر گرفته‌اند تا حدودی اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. همچنین طراحی این خودرو به گونه‌ای بوده است که سرنشینان و به ویژه راننده از فضای بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی برخوردارند. به طور کلی طراحان برای ساخت این خودرو از متریال باکیفیتی استفاده کرده‌اند.

سانگ‌ یانگ کوراندو

مشخصات فنی سانگ‌ یانگ کوراندو

این خودروساز کره‌ای برای محصول سانگ‌ یانگ کوراندو دو موتور در نظر گرفته است؛ اولی یک موتور بنزینی 1.5 لیتری است که قدرتی معادل 163 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر تولید می‌کند. همچنین یک موتور ارتقا یافته توربو دیزل با حجم 1.6 لیتر نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که قدرت تولیدی آن 136 اسب بخار و گشتاور 324 نیوتن‌متری ارائه می‌دهد. گفتنی است هر دو موتور از استاندارد آلایندگی یورو 6D بهره می‌برند.

سانگ‌ یانگ کوراندو

قدرت تولید شده از این موتورها توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مشتریان اگر مدل گیربکس اتوماتیک این خودرو را سفارش دهید، این گیربکس به صورت استاندارد از سیستم استارت-استاپ بهره می‌برد. قرار است در سال‌های آینده مدل کاملا الکتریکی سانگ یانگ کوراندو نیز به بازار عرضه شود.

سانگ‌ یانگ کوراندو

امکانات ایمنی

از امکانات ایمنی سانگ‌ یانگ کوراندو می‌توان از 6 کیسه هوا، سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط، سیستم هشدار به راننده، سیستم هشدار فاصله ایمن میان خودروها و سیستم ترمز اضطراری نام برد. بر اساس ادعای شرکت کره‌ای سانگ یانگ، این خودرو جزو ایمن‌ترین خودروهای کلاس خود محسوب می‌شود. این خودرو از تابستان 2019 در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

تصاویر سانگ یانگ کوراندو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشینا همه الکتریکی شدن