تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای

تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای تنها دو روز مانده به معرفی فاش شدند

تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای (Huawei Nova 4e) در حالی فاش شدند که زمان چندانی تا معرفی آن نمانده و در حال حاضر نیز مشخصات فنی آن تا حدود زیادی فاش شده است.

رندرهای هواوی نوا 4 ای که به تازگی منتشر شده‌اند به خوبی نمای جلویی و پشتی گوشی را به تصویر کشیده‌اند. همان‌طور که مشهود است قاب جلویی این گوشی به طراحی ناچ مزین شده و حالت قطره‌ای دارد، بنابراین کاربر می‌تواند به خوبی از نمایشگر نسبتا بزرگ دستگاه استفاده کند. در قاب پشتی دوربین سه گانه دیوایس به چشم می‌خورد که در سمت راست همراه با فلش ال ای دی قرار گرفته‌ است. همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در میانه‌ی قاب پشتی و نزدیک به دوربین‌ها جا خوش کرده است.

تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای از دوربین سه گانه گوشی پرده برداشتند

براساس تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای ، این گوشی حداقل در سه رنگ آبی لعلی، شب جادویی و سفید مرواریدی به بازار عرضه خواهد شد. با این وجود اخبار هفته گذشته از وجود رنگ آبی تحت نام Bird Blue نیز حکایت داشت؛ بنابراین ممکن است رنگ‌های دیگری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده باشند که در رندرهای جدید این گوشی به چشم نمی‌خورند.

منبع لو دهنده تصاویر جدید هواوی نوا 4 ای ادعا دارد سنسورهای دوربین این گوشی 24، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود که دوربین 8 مگاپیکسلی تصاویری با زاویه عریض ثبت می‌کند و دوربین دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار خواهد رفت. براساس اخبار تایید نشده‌ی پیشین، هواوی نوا ای 4 نمایشگری 6.15 اینچی از نوع LCD و رزولوشن +Full HD خواهد داشت که به چیپست کایرین 710، رم تا 6 گیگابایت، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3340 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود.

هواوی در هفته‌ای که گذشت تیزری در رابطه با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نوا 4 ای منتشر کرده بود اما سایر مشخصات این گوشی در تیزر فاش نشده بودند.