اوپو Reno

گوشی اوپو Reno دارای حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک است

گوشی اوپو Reno تا چند وقت دیگر معرفی می‌شود. از جذابیت‌های این گوشی می‌توان به حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک٬ دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه اشاره کرد. اوپو رینو یک گوشی با مشخصات فنی مدرن است.

اوپو Reno ٬ پرچمدار آینده‌ی شرکت گوشی‌ساز چینی اوپو است که دهم آوریل (۲۱ فروردین) معرفی خواهد شد؛ اما پیش از رونمایی رسمی٬ این کمپانی هر هفته جزئیاتی از گوشی پیش روی خودش را در اختیار علاقه‌مندانش قرار می‌دهد. آخرین اطلاعاتی که از سوی یکی از مدیران این شرکت منتشر شده٬ به نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی رینو اشاره دارند.

اوپو Reno

به گفته‌ی برایان شن٬ اوپو Reno از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 91.3 درصدی بهره‌مند خواهد بود. این نسبت تقریبا مشابه با گوشی نسل آینده اوپو فایند ایکس است که گفته میشود نسبت ابعاد 93.8 درصدی را ارائه می‌کند.

عرضه اوپو Reno در سه نسخه مختلف

در توضیحات این پست آمده است که اوپو Reno فاقد هرگونه حفره در دو سمت خود است. متاسفانه این مدیر مسئول توضیح نداده که اندازه‌ی نمایشگر گوشی جدید اوپو چقدر است. گزارش شده است که این گوشی در سه نسخه عرضه خواهد شد که شامل یک نسخه‌ی لایت با پردازنده‌ی اسنپدراگون ٬675 یک نسخه‌ی بالارده با پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 و یک نسخه به نام لامبورگینی ادیشن با رم 12 گیگابایتی و حافظه‌ی 512 گیگابایتی و همچنین یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

از دیگر ویژگی‌های نسخه اصلی این گوشی می‌توان به دوربین سه گانه با زوم هیبریدی 10 برابری٬ یک باتری با ظرفیت 4,065 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین اسکنر اثر انگشت درون صفحه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اقا اوپو فایند x نسبت بدنه به ال سی دی 87% هست چرا اخبار اشتباه مینویسید بالاترین نسبت بدنه به ال سی دی سامسونگ s10 5g 89.4 هست بعدش حتما اوپو رینو هست بازم هنوز معلوم نیست