مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت

نسخه‌ی لو رفته‌ی مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت منتشر شد

لینک دانلود یک نسخه‌ی پیش‌نمایش از مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت منتشر شده است. نسخه کرومیوم مرورگر اج با قدرت‌گیری از موتور مرورگر گوگل در آینده‌ای نزدیک رسما عرضه می‌شود.

جزئیاتی از مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت به بیرون درز کرد. لینک دانلود این مرورگر نیز در تالارهای گفتگوی مشهور بین کاربران دست به دست می‌چرخد. این نسخه‌ی به بیرون درز کرده به نظر می‌رسد یک نسخه‌ی کپی شده از پیش‌نمایش عمومی است که احتمالا مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک آن را عرضه خواهد کرد.

قابلیت‌های مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت

مرورگر مبتنی بر کروم مایکروسافت از افزونه‌های کروم پشتیبانی می‌کند٬ سایت‌های مورد علاقه‌ی کاربران همگام سازی می‌شود و رابط کاربری نیز برخی قابلیت‌های سفارشی را ارائه می‌کند. سایت TheVerge نگاه اولیه‌ای را به این مرورگر کرومیوم انداخته است و ادعا می‌کند عمکرد بسیار خوبی را با ویندوز 10 مایکروسافت خواهد داشت.

مایکروسافت هنوز تب‌های کناری را به این مرورگر اضافه نکرده است و کاربران قادر به استفاده از ویژگی inking با یک قلم هوشمند در این مرورگر نیستند. یک حالت تیره نیز در اینجا وجود دارد که مشابه آنچیزیست که گوگل در حال آزمودن آن در مرورگر کروم است. مایکروسافت همچنین مشغول کار روی یک نسخه‌ی مرورگر اج برای مک است٬ اما مشخص نیست آیا این نسخه‌ی جدید همراه با به‌روزرسانی ویندوز عرضه شود یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*