هدفون‌ بی سیم FreeBuds هواوی با قابلیت شارژ مستقیم با گوشی معرفی شد

هواوی برای هدفون‌ بی سیم FreeBuds جدید خود با یک ایده تازه پا به میدان گذاشته که قابل توجه است. کافی است هدفون فری باد را به گوشی خود متصل کنید تا شارژ شود.

این هدفون‌های بی‌ سیم می‌توانند از یکدیگر قطع (disconnect) شوند و به شما اجازه دهند که کابل شارژ USB-C را به موبایل هواوی خود وصل کرده و حتی هدفون را شارژ کنید. این باعث می‌شود تا به یک کابل شارژ دیگر نیاز نداشته باشید و همین طور یکی از مشکلات عذاب آور هدفون‌های بی سیم را رفع می‌کند. هدفون‌ بی سیم FreeBuds هواوی می‌تواند تا 18 ساعت موسیقی و 12 ساعت تماس تلفنی را با یک بار شارژ شدن، پشتیبانی کند و همچنین می‌تواند با پنج دقیقه متصل بودن، برای 4 ساعت، فست شارژ شود.

هدفون‌ بی سیم FreeBuds

نوع طراحی و نوع عملکرد این هدفون‌ بی سیم FreeBuds به شدت شبیه هدفون‌های OnePlus Bullets است. طراحی این هدفون به‌گونه‌ای است که در مقابل آب و عرق مقاوم بوده و از نظر وزن نیز تعادل دارد. هواوی هم‌چنین با قرار دادن دکمه‌های کنترل موسیقی و کم و زیاد کردن صدا، حرکت بسیار خوبی انجام داده است.

هدفون‌ بی سیم FreeBuds

این هدفون‌ بی سیم FreeBuds همراه با گوشی‌های هوشمند اندرویدی P30 پرو و P30 عرضه می‌شود و به هر گوشی هواوی که ورژن 9.1 سیستم EMUI بر روی آن نصب است، به صورت اتوماتیک وصل می‌شود. برای باقی گوشی‌ها، باید از همان پروسه استاندارد pairing بواسطه بلوتوث استفاده کنید. این هدفون‌ها توسط هر گوشی که از کابل شارژ USB-C بهره می‌برد، شارژ می‌شود و در حال حاضر اکثر گوشی‌های هواوی از این ویژگی برخوردار هستند.

این هدفون‌ بی سیم FreeBuds در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود تا بتوانید آن را با گوشی‌های پرچم‌دار جدید شرکت هواوی تطبیق دهید. هنوز قیمت نهایی و تاریخ عرضه این هدفون‌های جدید و مورد انتظار مشخص نشده اما به زودی توسط هواوی اعلام خواهد شد که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*