هیوندای Venue

کراس اوور کوچک هیوندای Venue در نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود

هیوندای Venue کراس اوور جدید شرکت کره‌ای هیوندای خواهد بود که در ماه آینده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 به معرض نمایش در می‌آید. در ادامه با امکانات و مشخصات کوچک‌ترین کراس اوور Hyundai آشنا می‌شویم.

اخیرا تصویری منتسب به خودرو هیوندای Venue به همراه بیانیه این خودروساز کره‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد این خودرو برای قشر جوانان تولید می‌شود و نگاه این دسته از مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. هیوندای Venue به عنوان کوچک‌ترین کراس اوور این برند کره‌ای محسوب می‌شود که ساختار نام‌گذاری این خودرو نسبت به سایر خودروهای هم‌رده هیوندای متفاوت است.

بررسی جزئیات هیوندای Venue

تاکنون جزئیات زیادی از کراس اوور جدید و کوچک هیوندای منتشر نشده است، اما طبق تصویر موجود می‌توان متوجه شد که نام Venue به صورت بزرگ در پشت خودرو درج شده است. تعدادی تصاویر جاسوسی از محصول جدید هیوندای شکار شده است و طبق ادعای برخی از کارشناسان خودرو، این کراس اوور کوچک شباهت زیادی به کانسپت کارلینو دارد که حدود 3 سال قبل در هند رونمایی شده است. اگر ادعای این کارشناسان صحت داشته باشد، طرح این خودرو شبیه یک جعبه خواهد بود.

برخی از منابع خبری می‌گویند کراس اوور کوچک هیوندای از تکنولوژی‌های جدیدی چون اپل کارپلی، اندروید اتو و صفحه‌نمایش 8 اینچی لمسی برخوردار خواهد بود. برای این کراس اوور موتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین می‌توان گفت این خودرو به موتور 3 سیلندر 1 لیتری بنزینی، 1.4 لیتری بنزینی تنفس طبیعی و 1.4 لیتری دیزلی مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*