شاخه موبایل سونی

اصلاحات در شاخه موبایل سونی ادامه دارد؛ تعدیل نیروی 50 درصدی تا یکسال آینده!

گزارش تازه‌ای از کشور ژاپن، خبر می‌دهد که نیمی از چهار هزار نیروی کار شاخه موبایل سونی تا مارس سال 2020، شغل خود را از دست خواهند داد.


پس از انتشار خبر ادغام سونی موبایل با بخش تلویزیون‌٬ دوربین و سیستم‌های صوتی کمپانی به منظور ایجاد یک واحد جدید؛ حالا ژاپنی‌ها در تلاش برای سر و سامان دادن به وضعیت خود، سیاست تعدیل نیرو را در پیش گرفته‌اند. طبق این سیاست‌ جدید و با هدف کاهش هزینه‌های عملیاتی، شاخه موبایل سونی با تمرکز روی بازار اروپا و شرق آسیا و محدود کردن فعالیت خود در آسیای جنوب شرقی، کوچک خواهد شد.

انتقال یا بازنشستگی، در انتظار نیمی از کارکنان شاخه موبایل سونی 

به برخی از کارمندان ژاپنی، پیشنهاد کار در سایر بخش‌های کمپانی داده می‌شود؛ اما کارکنان سونی در اروپا و چین، گزینه‌ی بازنشستگی داوطلبانه را پیش روی خود خواهند دید.
ادغام و تعدیل نیرو در شاخه موبایل سونی، نتیجه‌ی وضعیت قرمز در سومین سال پیاپی (منتهی به سال مالی 2019) است. سهم کمپانی ژاپنی در بازار موبایل از 3 درصد در سال 2010، به یک درصد کاهش یافته و برای سال مالی 2018، انتظار می‌رود رقم فروش گوشی های هوشمند سونی حدود 6.5 میلیون دستگاه بوده باشد.

سران کمپانی امیدوارند با این برنامه‌های اصلاحی و کاهش هزینه‌های عملیاتی، تجارت موبایل خود را در سال مالی 2020 به سوددهی برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برو باو پس چرا اپل تعدیل نمیکنه؟ چون پیش به جلو هستش

  2. ایول این اصلاحات باید سریعتر صورت بگیره .
    دقیقا الان داره سیگنال مثبت از سونی میرسه و این نشونه خوبی هست برای سرو سامان دادن به بخش سونی موبایل و سود دهی اون در سال 2019